Ostatnia aktualizacja : 09.11.2025
LAGUNACZARTER CUP 2026

Termin 19.09.2026 – 26.09.2026
- Elan Impression 45 s/y Filin (2016) – Kamil Kaczmarczyk
- Elan Impression 45.1 s/y Sokol (2021) – Krzysztof Zaręba
- Elan Impression 45.1 s/y Albatros (2021) – Marcin Kacprzak
- Elan Impression 45.1 s/y Flamingo (2022) – Ryszard Jaskóła
- Elan Impression 45.1 s/y Zebra (2023) – Rafał Zawisz
- Elan Impression 45 s/y Midnight (2017) – Robert Marczak
- Bavaria Cruiser 46 s/y Galeb (2021) – Michał Malesa
- Bavaria Cruiser 46 s/y Spring Dolphin(2023) – Mariusz Głowacki
- Bavaria Cruiser 46 s/y Tequila (2018) – Mariusz Górski
- Bavaria Cruiser 46 s/y Easy Point (2015) – Wojciech Spyra
- Bavaria Cruiser 46 s/y Iskra (2024) – Marek Osiński
- Bavaria Cruiser 46 s/y Lustitia (2023) – Rafał Mania
UWAGA :
Krótkie omówienie podstawowych przepisów regatowych / część merytoryczna rozpoczyna się od 28 minuty – kliknij link

Przebieg regat będzie monitorowany za pomocą obowiązkowej aplikacji eStela.
| Przewodnik po konfiguracji |
|---|
|
Porady
- Podczas transmisji trzymaj telefon podłączony do ładowarki.
- Umieść telefon w stałym, bezpiecznym miejscu. Na przykład przy biurku nawigacyjnym.
LAGUNACZARTER CUP
- to amatorskie współzawodnictwo jachtów turystycznych, które przeprowadzone zostanie w formule „flotylla”
- niniejszy dokument stanowi zbiór regulacji, zgodnie z którymi przeprowadzony zostanie „Lagunaczarter Cup 2026”
- przepisy określają zasady wg. których wyłoniony zostanie zwycięzca regat.
- regulamin opracowany został z uwzględnieniem istniejących realiów technicznych
Przepisy podstawowe
- Miejscem przeprowadzenia „Lagunaczarter Cup 2026 ” są chorwackie wody Adriatyku, z bazą w Marinie ACI TROGIR
- Termin „Lagunaczarter Cup 2026” : 19.09.2026 – 26.09.2026
- „Lagunaczarter Cup 2026” przeprowadzony zostanie na jachtach Bavaria Cruiser 46 , oraz Elan Impression 45, z oferty dostępnej w Marinie ACI Trogir.
- W trakcie regat, decyzje podejmowane są przez Komandora lub osobę przez niego wyznaczoną. Ewentualne istotne sugestie i uwagi dotyczące trwającego etapu, powinny być zgłaszane bezpośrednio do Komandora lub wyznaczonego zastępcy, tylko w „korespondencji prywatnej” / najlepiej telefonicznie.
- Kapitanowie jachtów ponoszą odpowiedzialność za siebie, załogę, sprzęt, oraz odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich.
- Kapitanowie odpowiedzialni są za stan techniczny jachtów, oraz za przestrzeganie zapisów OGÓLNYCH WARUNKÓW CZARTERU armatora.
- Przyjęta forma zakontraktowania jachtów: flotylla
- Każdy uczestnik „Lagunaczarter Cup 2026” we własnym zakresie zadba o odpowiednie UBEZPIECZENIE INDYWIDUALNE (KL,NNW, OC). Zalecamy zabranie z sobą kart ubezpieczenia EKUZ – NFZ.
- Jachty ubezpieczone są w zakresie OC i CASCO , z udziałem własnym do wysokości kaucji.
- Każda z załóg ma możliwość wykupienia ubezpieczenia kaucji, oferowanego przez armatora, lub zawrzeć inne ubezpieczenie , np. u naszego wieloletniego Partnera – PANTAENIUS
- Jachty zgłoszone do „Lagunaczarter Cup 2026” nie mają obowiązku startować we wszystkich zaplanowanych biegach.
- Prawidłowy przebieg regat, oraz rozpatrywanie protestów, kontrolowane będą przez Komandora Regat.
- Podsumowanie wyników, oraz uroczyste ogłoszenie wyników, zaplanowane będzie w lokalu gastronomicznym.
- Uczestnictwo wszystkich załóg na kolacji w trakcie której nastąpi ogłoszenie wyników, jest obowiązkowe. Koszt uroczystej kolacji zostanie ogłoszony.
Formuła „Lagunaczarter Cup 2026”
- W „Lagunaczarter Cup 2026” uczestniczą jachty Bavaria Cruiser 46 + Elan Impression 45
- Przebieg rywalizacji monitorowany będzie za pomocą aplikacji eStela – używanie aplikacji jest obowiązkowe.
- W rywalizacji niedozwolone jest używanie jakichkolwiek innych źródeł napędu poza podstawowymi żaglami, jakie dostępne jest na wszystkich startujących w regatach jachtach.
- Sposób użycia bimini, szprycbudy i innych przedmiotów dostępnych na wszystkich jachtach, nie jest objęty żadnymi ograniczeniami
- Działania zabronione w trakcie wyścigu : pompowanie, rumplowanie, popychanie jachtu, oraz wszelkie działania o podobnym charakterze. Zabroniona jest też praca „wytykam stałymi” (np. bosakiem), przy obsłudze żagli przednich.
- Dozwolone są „szarpnięcia” żaglem w celu prawidłowego ułożenia żagla, z zastrzeżeniem, że nie mogą to być „szarpnięcia” wielokrotne (ciągłe), wykraczające poza ideę ograniczenia opisanego w p.5
- Zabrania się używania jakichkolwiek urządzeń umożliwiających wysunięcie ciężaru lub kogokolwiek z członków załogi na zewnątrz burt: trapezy, deski balastowe itd.
- Dozwolone są tylko „naturalne” sposób balastowania, takie jak : załoga na burcie, z nogami na zewnątrz, lub inne rozmieszczenie załogi na jachcie, bez wykorzystywania urządzeń o których mowa w p. 7.
- W przypadku, gdy warunki na morzu zagrażają bezpieczeństwu „Lagunatour Cup”, Komandor może jednoosobowo odwołać niebezpieczne etapy regat, zarządzić przymusowe ograniczenie ożaglowania, zdecydować o skróceniu trasy, skorygować godzinę startu, lub podjąć inne decyzje związane z bezpieczeństwem.
- W sytuacji, gdy siła wiatru rzeczywistego w trakcie rozgrywania wyścigu, przekroczy 26 węzłów, lub taka siła wiatru zapowiadana jest w prognozach aplikacji WINDY (model GFS) i w ostrzeżeniach chorwackich służb meteo. Komandor może jednoosobowo podjąć decyzję o przerwaniu lub odwołaniu wyścigu.
- Wyniki przerwanego etapu, będą brane pod uwagę w klasyfikacji, tylko w sytuacji. gdy możliwe będzie sprawiedliwe określenie kolejności w czasie poprzedzającym przerwania wyścigu (np. na ostatniej mijanej boi, ostatniej mecie „zapasowej” ….).
Decyzję o uznaniu wyników przerwanego wyścigu, lub jego całkowite anulowanie podejmuje jednoosobowo Komandor Regat. - Do komunikowania się z Komandorem, oraz pomiędzy jachtami, uczestnicy regat używają kanału „13”, kanałem rezerwowym będzie kanał nr „72”. W przypadku trudności z połączeniem – łączność telefoniczna lub komunikatory internetowe.
- Opisy tras, linii startu i mety, sygnałów oraz inne szczegóły, podawane będą na odprawach, oraz w informacjach publikowanych po odprawach.
- Znakami kursowymi i startowymi będą występujące na akwenie znaki nawigacyjne, charakterystyczne obiekty naturalne, oraz wirtualne punkty i linie wygenerowane w aplikacji eStela.
- Wirtualne boje, wygenerowane w aplikacji eStela, należy okrążyć, bez kontaktu z wirtualnym znakiem.
- Definicja boi wirtualnej: okrąg wypełniony czerwonym kolorem. Jego dotknięcie (jak na rysunku), oznacza, że jacht zobowiązany jest do wykonania karnego obrotu o 360 stopni.

- Strefa: obszar wokół znaku w zasięgu trzech długości kadłuba jachtu bliższego do znaku. Jacht jest w strefie, jeżeli jakakolwiek część jego kadłuba jest w strefie. Obszar strefy widoczny jest w aplikacji eStela.
- Na 5 minut przed startem, jachty zobowiązane są do wyłączenia silników.
- W przypadku zgłoszenia awarii technicznej, która opóźniła dopłynięcie jachtu na linię startu, Komandor może podjąć decyzję o skróceniu czasu wyłączenia silnika dla tego jachtu (jachtów) – maksymalnie do 2 minut do czasu rozpoczęcia startu.
- Obowiązkowe jest jedynie minięcie punktów określonych na trasie w trakcie odprawy. Sposób pokonania trasy pomiędzy tymi punktami jest dowolny.
- Sytuacja gdy jacht utknie na mieliźnie lub wpłynie na skały, traktowana jest jako sytuacja niebezpieczna. Skutkuje to przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.
- O przekroczeniu linii mety informujemy nadając komunikat drogą radiową.
- Udokumentowanie osiągnięcia linii mety: na podstawie aplikacji eStela. W przypadku awarii aplikacji: SMS do Komandora + zdjęcie ekranu plotera z widoczną pozycją jachtu i godziną, zgodną z wysłanym sms’em.
- Jachty, które ukończą etap później niż 60 minut od chwili ukończenia etapu przez pierwszy jacht, będą uznane za jacht, który „nie ukończył etapu” i punktowane jak jacht przypływający na ostatnim miejscu. W przypadku biegów krótkich, trwających, dla zwycięskiego jachtu, do 4 godzin, ww. czas wynosi 30 minut.
- Protesty można składać za pośrednictwem wszelkich dostępnych środków łączności, najpóźniej w trakcie odprawy skipperów, organizowanej w celu podsumowania danego etapu. Protesty będą rozpatrywane tak szybko jak to będzie możliwe. Wszyscy uczestnicy mogą być wzywani, jako strony lub świadkowie. O ile warunki pozwolą, odprawy skipperów zaplanowane są na 20:00.
- Falstart : każda załoga sama musi zdecydować, czy popełniła falstart, i w przypadku falstartu, wykonać regulaminowy powrót na linię startu. Weryfikacja falstartu w aplikacji eStela możliwa jest dopiero po zakończeniu wyścigu.
- Niniejsze zasady nie przewidują protestów związanych z falstartem innych jachtów.
- Po uprzednim powiadomieniu innych załóg, a w szczególności Komandora, dopuszczalne jest użycie silnika, wyłącznie na biegu jałowym, w celu naładowania baterii.
- W związku z p.28 , prawy hals ma zawsze pierwszeństwo przed lewym, nawet w sytuacji, kiedy został uruchomiony na nim silnik. Wynika to z sytuacji domyślnej / silnik pracuje na biegu jałowym, w celu ładowania akumulatorów.
- Jachty zdyskwalifikowane, lub nie biorące udziału w wyścigu zobowiązane są do oznaczenia (zgłoszenia) swojego statusu w widoczny sposób i ustępowania jachtom uczestniczącym w wyścigu.
Punktacja
Zwycięzcą „Lagunaczarter Cup 2026” będzie ten jacht, który zgromadzi najmniejszą liczbę punktów zgodnie z zasadą
- I miejsce 1 pkt.
- II miejsce 2 pkt.
- III miejsce 3 pkt.
- IV miejsce 4 pkt.
- V miejsce 5 pkt.
- VI miejsce 6 pkt.
- VII miejsce 7 pkt.
- VIII miejsce 8 pkt.
- IX miejsce 9 pkt.
- X miejsce 10 pkt.
- XI miejsce 11 pkt.
- XII miejsce 12 pkt.
* W przypadku rozegrania minimum 5 biegów, najgorsze wyniki poszczególnych załóg są wykreślane.
* W przypadku remisów o kolejności decyduje wynik ostatniego wyścigu, nawet jeśli dla jednego z rozpatrywanych jachtów wynik ten ma zostać wykreślony.
Protesty i zasady rozstrzygania
1. ODPRAWY SKIPPERÓW
-
- Komandor : Krzysztof Zaręba, tel. +48 501 263 371
- W odprawach udział biorą tylko kapitanowie jachtów biorących udział w „Lagunaczarter Cup 2026”, lub jedna osoba z załogi, wyznaczona przez kapitana.
- Standardowa godzina odpraw : 20:00
2. ZASADY ROZSTRZYGANIA
-
- Komandor czuwa nad przestrzeganiem REGULAMINU REGAT. Decyzje związane z organizacją i przebiegiem regat, Komandor podejmuje jednoosobowo.
- Protesty mogą być zgłaszane najpóźniej na wieczornej odprawie skipperów.
- Komandor, w celu rozstrzygnięcia sporu, może zarządzić głosowanie skipperów.
Kary
- Za przedwczesne przekroczenie linii startu: powrót na linię startu. Jacht powracający na linię startu, nie może przeszkadzać jachtom prawidłowo startującym. W takiej sytuacji bez względu na hals, jest statkiem zobowiązanym do ustąpienia jachtowi prawidłowo startującemu.
- Po stwierdzeniu winy jachtu na trasie, jacht ten zobowiązany jest do wykonania kary – jedej lub dwa zwroty przez sztag i jeden lub dwa zwroty przez rufę, w jedną stronę, wykonywane bezpośrednio jeden po drugim. Kara musi być wykonana bezpośrednio po zaistniałym incydencie, po możliwie jak najszybszym uwolnieniu się od innych jachtów. Jacht, który zawinił, zobowiązany jest powiadomić inne jachty droga radiową o przystąpieniu do wykonania „karnego” obrotu.
- Pominięcie punktu wyznaczającego trasę etapu, skutkuje przesunięciem na ostatnie miejsce.
- Naruszenie jakiegokolwiek punktu regulaminu, o ile odstępstwo nie zostało usprawiedliwione, skutkuje przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.
LAGUNACZARTER CUP 2025
LINKI DO ZAPISU RYWALIZACJI
ETAP nr.1
https://estela.co/en/tracking-race/16138/lagunaczarter-cup-2025-1
ETAP nr.2
https://estela.co/en/tracking-race/16138/lagunaczarter-cup-2025-2
ETAP nr.3
https://estela.co/en/tracking-race/16098/lagunaczarter-cup-2025-3
ETAP nr.4
https://estela.co/en/tracking-race/16099/lagunaczarter-cup-2025-4
ETAP nr.5
https://estela.co/en/tracking-race/16123/lagunaczarter-cup-2025-5
| Jacht | I | II | III | IV | V | SUMA | MIEJSCE |
| Krzysztof / ERIS | 1 | 5 | 2 | 5 | 13 | IV | |
| Rafał Z / MONDO | 2 | 2 | 4 | 4 | 12 | III | |
| Wojtek / CERES | 9 | 5 | 9 | 10 | 33 | X | |
| Michał / MILKY WAY | 4 | 3 | 3 | 9 | 19 | V | |
| Kamil / KETU | 5 | 3 | 2 | 2 | 12 | II | |
| Mariusz / MIMAS | 7 | 7 | 7 | 7 | 28 | IX | |
| Rafał M / METIS | 8 | 8 | 10 | 1 | 27 | VIII | |
| Marcin / ELARA | 4 | 7 | 8 | 3 | 22 | VI | |
| Ryszard / ALBEDO | 3 | 1 | 1 | 1 | 6 | I | |
| Robert / Plejades | 6 | 6 | 6 | 4 | 22 | VII | |
Opłaty
- Port Sali 116 euro / w tym: prąd i woda
- Port Bożava 116 euro / w tym: prąd i woda
- Port Veli Iż 70 euro / uwaga : nie ma możliwości tankowania wody i podłączenia do pradu
- Restauracja Feśta opłata za prąd i wodę – dopłata na miejscu
- Podsumowanie regat w restauracji Feśta (wyspa Żut) 52 euro / os (skipperzy nie płacą)
- Aplikacja eStela 20 euro / jacht
Składka sumaryczna
- 322 euro / jacht (porty, eStela)
- 52 euro /os (zabawa i ogłoszenie wyników) – ilość załogantów x 52 euro (bez skipperów)
- opata za cumowanie przy restauracji Feśta – w trakcie uzgadniania.
BAVARIA CRUISER 46 (2018)
Cena LC CUP : 2,000.00 €
* Sugerujemy ubezpieczenie w Pantaenius / tańsze i sprawdzone / https://www.pantaenius.com/de-en/insurance/charter/?adid=3064
WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW
- Krzysztof Zaręba / ERIS
- Rafał Zawisz / MONDO
- Wojciech Spyra / CERES
- Michał Malesa / MILKY WAY
- Bogusław Cymerman / CALISTO
- Kamil Kaczmarczyk / KETU
- Mariusz Głowacki / MIMAS
- Rafał Mania / METIS
- Marcin Kacprzak / ELARA
- Ryszard Jaskóła / ALBEDO
- Robert Marczak / PLEJADES
LAGUNACZARTER CUP 2024

Koszt portów i marin na trasie (cena dla 1 jachtu)
- Sobota / Marina Drage – w cenie
- Niedziela / Marina Drage – w cenie
- Poniedziałek / Port miejski Rogoznica – 71 euro
- Wtorek / Marina Maslinica – 125 euro
- Środa / Marina Frapa Rogoznica – 95 euro
- Czwartek / Port miejski Vodice – 71 euro
- Piątek / Marina Drage – w cenie
Razem
- Koszt marin i portów na trasie – 362 euro/ jacht
- Obsługa aplikacji eStela, koszt miesięcznej licencji – 10 euro/jacht
- Uroczysta kolacja (ogłoszenie wyników, biesiada, zabawa) – 52 euro/os (skipperzy nie płacą)
- D.J. (muzyka i nagłośnienie) – 20 euro / jacht
Składka sumaryczna
- 392 euro / jacht (porty, eStela, D.J.)
- 52 euro/os (zabawa i ogłoszenie wyników) – ilość załogantów x 52 euro (bez skipperów)
„po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami
DRUGI ETAP, DO PORTU MIEJSKIEGO ROGOZNICA
po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami
Z ROGOZNICY DO MARINY „MARTINIS MARCHI” w MASLINICY
po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami
DZIEŃ PIĄTY / ŚRODA / 02.10
Z MASLINICY DO ROGOZNICY (MARINA FRAPA)
po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami
DZIEŃ SZÓSTY / CZWARTEK / 03.10
Z ROGOZNICY DO VODIC (PORT MIEJSKI)
po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

LAGUNACZARTER CUP 2023
SOBOTA / 30.09.2023 _ przejmowanie jachtów, zaokrętowanie, powitanie uczestników / 18:30
NIEDZIELA / 01.10.2023 _ trasa wyścigu nr.1
Podgląd rywalizacji, online : kliknij
PONIEDZIAŁEK / 02.10.2023 _ trasa wyścigu nr.2
Podgląd rywalizacji, online – kliknij
WTOREK / 03.10.2023 _ trasa wyścigu nr.3 _ anulowany
Podgląd rywalizacji, online – kliknij
KLASYFIKACJA KOŃCOWA
| JACHY | SKIPPER | I | II | III | IV | V | SUMA | MIEJSCE |
| Milky Way | Patryk | 1 | 4 | 3 | 1 | odwołany | 5 | I |
| Dia | Rafał Z | 2 | 1 | 4 | 2 | odwołany | 5 | II |
| Calisto | Jan | 17 | 2 | 1 | 3 | odwołany | 6 | III |
| Ceres | Witold | 3 | 5 | 8 | 6 | odwołany | 14 | IV |
| Nabula | Jakub | 17 | 6 | 7 | 4 | odwołany | 17 | v |
| Kore | Marcin | 6 | 12 | 9 | 7 | odwołany | 22 | VI |
| Elara | Ryszard | 17 | 3 | 2 | 17 | odwołany | 22 | VII |
| Albedo | Krzysztof | 17 | 7 | 5 | 12 | odwołany | 24 | VIII |
| Mondo | Paweł | 4 | 17 | 17 | 5 | odwołany | 26 | IX |
| Ketu | Rafał M | 17 | 10 | 6 | 10 | odwołany | 26 | X |
| Io | Mariusz | 17 | 8 | 13 | 8 | odwołany | 29 | XI |
| Nabu | Wacław | 5 | 13 | 11 | 17 | odwołany | 29 | XII |
| Metis | Grzegorz | 8 | 16 | 10 | 13 | odwołany | 31 | XIII |
| Janus | Przemek | 7 | 15 | 14 | 11 | odwołany | 32 | XIV |
| Eris | Bernard | 9 | 9 | 15 | 15 | odwołany | 33 | XV |
| Mimas | Bogusław | 17 | 11 | 17 | 9 | odwołany | 37 | XVI |
| Plejades | Rasvan | 17 | 14 | 12 | 14 | odwołany | 40 | XVII |
WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW
- Bavaria C 46 (ALBEDO) – Krzysztof Zaręba
- Bavaria C 46 (ELARA) – Ryszard Jaskóła
- Bavaria C 46 (MIMAS) – Bogusław Cymerman
- Bavaria C 46 (CALISTO) – Jan Kayser
- Bavaria C 46 (NEBULA) – Jakub Gajewski
- Bavaria C 46 (KORE) – Marcin Kacprzak
- Bavaria C 46 (KETU) – Rafał Mania
- Bavaria C 46 (CERES) – Witold Tłuchowski
- Bavaria C 46 (IO) – Mariusz Głowacki
- Bavaria C 46 (METIS) – Grzegorz Sieja
- Bavaria C 46 (MILKY WAY) – Patryk Romanowski
- Bavaria C 46 (DIA) – Rafał Zawisz
- Bavaria C 46 (JANUS) – Przemysław Łebkowski
- Bavaria C 46 (NABU) – Wacław Martynowicz
- Bavaria C 46 (ERIS) – Bernard Porowski
- Bavaria C 46 (MONDO) – Paweł Kurzawa
- Bavaria C 46 (PLEIADES) – Rasvan Pirvescu
LAGUNACZARTER CUP 2022

Lagunatour Cup 2021
KLASYFIKACJA KOŃCOWA
- Krzysztof – 14 + 12 +15+ 15 + 13 = 57
- Jan – 11 + 15 + 15 + 13 + 12 = 55
- Kuba – 12 + 14 + 14 + 11 + 14 = 54
- Ryszard – 13 + 13 + 12 + 13 + 7 = 51
- Grzegorz O.- 10 +10 + 6 + 11 + 12 = 43
- Rafał M. – 5 + 9 + 14 + 10 .+ 5 = 38
- Wojtek G. – 9 + 7 + 7 +5 + 11 = 34
- Mariusz – 15 + 6 + 4 + 8 + 3 = 33
- Kamil – 6 + 8 + 10 +9 + 0 = 33
- Grzegorz S. – 4 + 11 + 9 + 3 + 10 = 30
- Rafał Z. – 1 + 4 + 8 + 7 + 6 = 25
- Wojtek K. – 8 + 5 + 3 + 1 + 8 = 24
- Jacek – 3 + 3 + 1 + 4 + 9 = 19
- Bogdan – 7 + 0 + 5 + 2 + 4 = 18
- Przemek – 0 +2 + 2 + 6 + 2 = 12
- Michał – 2 + 1 + 1 + 0 + 0 = 4
Jachty Skipper
- Bavaria Cruiser 46 (Kore) Mariusz Głowacki
- Bavaria Cruiser 46 (Io) Przemek Łebkowski
- Bavaria Cruiser 46 (Metis) Jacek Baraniecki
- Bavaria Cruiser 46 (Janus) Grzegorz Owczarek
- Bavaria Cruiser 46 (Ketu) Rafał Mania
- Bavaria Cruiser 46 (Dia) Ryszard Jaskóła
- Bavaria Cruiser 46 (Calisto) Krzysztof Zaręba
- Bavaria Cruiser 46 (Ceres) Rafał Zawisz
- Bavaria Cruiser 46 (Elara) Kamil Kaczmarczyk
- Bavaria Cruiser 46 (Milky Way) Bogusław Cymerman
- Bavaria Cruiser 46 (Albedo) Jan Kayser
- Bavaria Cruiser 46 (Mondo) Wojtek Gola
- Bavaria Cruiser 46 (Eris) Kuba Gajewski
- Bavaria Cruiser 46 (Mimas) Michał Będkowski
- Bavaria Cruiser 46 (Titan) Grzegorz Sieja
- Bavaria Cruiser 46 (Nabu) Wojtek Kubacki
Lagunatour Cup 2020
13 x Bavaria Cruiser 45 (2014)
Tabela wyników
| Uczestnik | Jacht | Wyścig 1punkty (miejsce) | Wyścig 2punkty (miejsce) | Wyścig 3punkty (miejsce) | Wyścig 4punkty (miejsce) | Miejsce |
| Krzysztof | Blitvica | 12 (2) | 12 (2) | 12 (2) | 11 (3) | I |
| Marcin | Lućina | 13 (1) | 13 (1) | 10 (4) | 9 (5) | II |
| RyszardMariusz | PuraraKasela | 11 (3)10 (4) | 8 (6)11 (3) | 11 (3)13 (1) | 13 (1)10 (4) | IIIIV |
| RadekGrzegorzWitekKamilPaweł | OpuhGrujicaGolićPintulaOkljuc | 9 (5)8 (6)6 (8)17 (7) | 17 (7)9 (5)6 (8)10 (4) | 9 (5)3 (11)6 (8)2 (12)1 | 6 (8)7 (7)5 (9)12 (2)2 (12) | VVIVIIVIIIIX |
| BogdanWojtekPrzemek | GustacLungaSikica | 14 (10)5 (9) | 4 (10)11 | 5 (9)8 (6)7 (7) | 8 (6)4 (10)1 (13) | XXIXII |
| Rafał / Arek | Grega | 3 (11) | 5 (9) | 4 (10) | 3 (11) | XIII |
Lagunatour Cup 2019
- Startowaliśmy z Sukošanu, D-Marin Dalmacija
- Jachty : Bavarie Cruiser 46
- Ilość zgłoszonych załóg : 12
Klasyfikacja „Lagunatour Cup 2019” – pierwsza siódemka
- Bogusław Cymerman
- Krzysztof Zaręba
- Witold Tłuchowski
- Ryszard Jaskóła
- Artur Palimonka
- Paweł Kopeć
- Mariusz Głowacki
FILMY Z REGAT
- Z POKŁADU S/Y KAZHDY / LAGUNATOUR CUP 2018
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2018 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2017 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2016 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2015 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2014 / autor Przemek Łebkowski











