Ostatnia aktualizacja : 13.03.2024
Kończące sezon żeglarski w Chorwacji, turystyczne regaty flotowe.
W sezonie 2024 spotykamy się po raz 16 !
Pierwsza edycja Lagunaczarter Cup, w 2008 roku, to udział zaledwie 4 jachtów. Z każdym rokiem ilość zgłoszonych załóg była coraz większa.
Ostatecznie, z uwagi na kameralny charakter imprezy, postanowiliśmy ograniczyć ilość startujących jachtów do 15 jednostek.
LAGUNACZARTER CUP 2024
Do rywalizacji wytypowaliśmy monoflotę 15 jachtów.
Do naszej dyspozycji Adventure Charter przygotował 15 jachtów Bavaria Cruiser 46 (2018) z Mariny Drage.
Liczymy, że budowa Mariny Drage, zostanie w sezonie 2024 zakończona !
W Adventure Charter zapewniają, ze będzie gotowa.
Kluczowe dla naszej imprezy są jachty.
Obecnie, tylko Adventure Charter oferuje wystarczającą ilość jednakowych jachtów (identyczne roczniki i wyposażenie).
Być może w kolejnym sezonie pojawią się flotylle spełniające nasze oczekiwania i wtedy zmienimy rejon i armatora.
Wyposażenie jachtów:
Yacht electrics: Battery charger, Shore connection 220 V, Air condition (only with shore power connection), Solar panels 2x180W
Entertainment: Outside speakers, Radio, TV
Extra Equipment: Holding tank
Interior: Barometer, Clock, Hand-held compass, Inside shower (3), Bed linen
Other: Dinghy pump (1), Flashlight, Impeller, Screen, Set of tools, V-belt, oilfilter, USB socket
Navigation: Autopilot, GPS chart plotter – cockpit, Navigation set, Radar reflector, Windex, GPS, Harbour guides, Tridata, Navigation (Nautical) charts and nautical guide
Deck: Bathing platform, Bimini top, Boat hook, Canister for water, Cockpit table, Cockpit/stern, outside shower, Dinghy, Electric anchor windlass, Fenders (8), Gangway, Jerry cans for diesel, Main anchor, Plastic bucket, Sprayhood, Teak cockpit, Anchor line, Anchor swivel, Round/globular fender, Spotlight / Headlights, Spring line, Water hose, Mooring ropes, Bonsun’s chair (Safe seat) (boatswain’s chair), Spare anchor (Reserve, Auxiliary anchor), Cockpit table with light
Safety: Fire extinguisher (2), First aid kit, Fog horn, Life belts (Safety harness) (4), Life buoy + Flashing light, Life jackets (9), Liferaft, Distress signals, VHF radio
Galley: Gas bottles (2), Hot water, Microwave, Oven, Refrigerator (2), Ice box, Kitchen utensils (Galley equipment, cutlery)
Standard Equipment: Bow thruster, Genoa – furling – Renewed in 2023, Main sail – furling – Renewed in 2023
MARINA DRAGE
WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW
- Krzysztof Zaręba / CALISTO
- Rafał Zawisz / ELARA
- Edyta Puchała / Rafał Mania / NABU
- Jakub Gajewski / METIS
- Witold Tłuchowski / KORE
- Przemysław Łebkowski / DIA
- Mariusz Głowacki / ERIS
- Jan Kayser / KETU
- Bogusław Cymerman / MONDO
- Marcin Kacprzak / JANUS
- Michał Matulka / MIMAS
- Ryszard Jaskóła / ALBEDO
Patryk RomanowskiKamil Kaczmarczyk / MILKY WAY- Wojtek Gola / IO
- Michał Malesa / Jacek Baraniecki / CERES
Jachty zostały przydzielone w drodze losowania.
Cena jachtu
- 2 400 euro – (10+5)% = 2 050 euro
Opłaty w bazie, w dniu zaokrętowania
- Transit log 210 euro
- Taksa turystyczna 1,35 euro/os/dzień
- Silnik do pontonu w cenie czarteru
- WiFi w cenie czarteru
- Kaucja zwrotna 2 000 euro
- Ubezpieczenie kaucji 200 euro (zwrotne) + 200 euro (bezzwrotne) *
- Jachty zarejestrowane na 10 osób, lecz miejsc do spania : 8+1
* Sugerujemy ubezpieczenie w Pantaenius / tańsze i sprawdzone / https://www.pantaenius.com/de-en/insurance/charter/?adid=3064
Wykupując ubezpieczenie Pantaenius, standardową kaucję zwrotną trzeba zdeponować (gotówka lub karta kredytowa). W przypadku powstania szkody, Armator pokrywa straty z kaucji, wystawiając fakturę, która jest podstawą do zwrotu kosztów szkody w Pantaenius. Szczegółowe warunki ubezpieczenia Pantaenius znajdziecie w podanym wyże linku.
Dużym ułatwieniem jest możliwość telefonicznego kontaktu z polskim biurem Pantaenius’a.
Check in
Przejmowanie jachtów w sobotę, od godz. 17:00.
Możliwa jest sytuacja wcześniejszej procedury, zależnie od sytuacji w bazie.
Check out
Powrót do bazy w piątek do godz. 18:00.
Wyokrętowanie, sobota do godz. 08:30.
Nurek pracuje w piątek od godz. 18:00 oraz w sobotę od godz. 08:00
Ponadstandardowa inspekcja nurka – dopłata 80 euro.
Aplikacja eStela
Przebieg regat będzie monitorowany za pomocą obowiązkowej aplikacji eStela.
Instrukcja
- W telefonie należy zainstalować aplikację eStela (iPhone, Android, Windows Phone);
- Zalogujcie się, używając hasła , przekazanego przez Lagunę;
- Niektóre telefony wymagają ciągłego zasilany w trakcie wyścigu;
- Pamiętać należy o włączeniu transmisji pozycji.
LAGUNACZARTER CUP
- to amatorskie współzawodnictwo jachtów turystycznych, które przeprowadzone zostanie w formule „flotylla”
- niniejszy dokument stanowi zbiór regulacji, zgodnie z którymi przeprowadzony zostanie „Lagunaczarter Cup 2024”
- przepisy określają zasady wg. których wyłoniony zostanie zwycięzca regat.
- regulamin opracowany został z uwzględnieniem istniejących realiów technicznych
Przepisy podstawowe
- Miejscem przeprowadzenia „Lagunaczarter Cup 2024 ” są chorwackie wody Adriatyku, z bazą w Marinie Drage.
- Termin „Lagunaczarter Cup 2024” : 28.09.2024 – 05.10.2024
- „Lagunaczarter Cup 2024” przeprowadzony zostanie na jachtach Bavaria Cruiser 46 (monoflota,2018), z oferty Adventure Charter .
- W trakcie regat, decyzje podejmowane są przez Komandora lub osobę przez niego wyznaczoną. Ewentualne istotne sugestie i uwagi dotyczące trwającego etapu, powinny być zgłaszane bezpośrednio do Komandora lub wyznaczonego zastępcy, tylko w „korespondencji prywatnej” / najlepiej telefonicznie.
- Kapitanowie jachtów ponoszą odpowiedzialność za siebie, załogę, sprzęt, oraz odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich.
- Kapitanowie odpowiedzialni są za stan techniczny jachtów, oraz za przestrzeganie zapisów OGÓLNYCH WARUNKÓW CZARTERU armatora.
- Przyjęta forma zakontraktowania jachtów: flotylla
- Każdy uczestnik „Lagunaczarter Cup 2024” we własnym zakresie zadba o odpowiednie UBEZPIECZENIE INDYWIDUALNE (KL,NNW, OC). Zalecamy zabranie z sobą kart ubezpieczenia EKUZ – NFZ.
- Jachty ubezpieczone są w zakresie OC i CASCO , z udziałem własnym do wysokości kaucji.
- Każda z załóg ma możliwość wykupienia ubezpieczenia kaucji, oferowanego przez armatora, lub zawrzeć inne ubezpieczenie , np. u naszego wieloletniego Partnera – PANTAENIUS
- Jachty zgłoszone do „Lagunaczarter Cup 2024” nie mają obowiązku startować we wszystkich zaplanowanych biegach.
- Prawidłowy przebieg regat, oraz rozpatrywanie protestów, kontrolowane będą przez Komandora Regat, oraz Komisję Regatową.
- Podsumowanie wyników, oraz uroczyste ogłoszenie wyników, zaplanowane będzie w lokalu gastronomicznym.
- Uczestnictwo wszystkich załóg na kolacji w trakcie której nastąpi ogłoszenie wyników, jest obowiązkowe. Koszt uroczystej kolacji zostanie ogłoszony.
Formuła „Lagunaczarter Cup 2024”
- W „Lagunaczarter Cup 2024” uczestniczą jachty Bavaria Cruiser 46 (2018) – monoflota.
- Przebieg rywalizacji monitorowany będzie za pomocą aplikacji eStela – używanie aplikacji jest obowiązkowe.
- W rywalizacji niedozwolone jest używanie jakichkolwiek innych źródeł napędu poza podstawowymi żaglami, jakie dostępne jest na wszystkich startujących w regatach jachtach.
- Sposób użycia bimini, szprycbudy, bosaka i innych przedmiotów dostępnych na wszystkich jachtach, nie jest objęty żadnymi ograniczeniami
- Działania zabronione w trakcie wyścigu : pompowanie, rumplowanie, popychanie jachtu, oraz wszelkie działania o podobnym charakterze.
- Dozwolone są „szarpnięcia” żaglem w celu prawidłowego ułożenia żagla, z zastrzeżeniem, że nie mogą to być „szarpnięcia” wielokrotne (ciągłe), wykraczające poza ideę ograniczenia opisanego w p.5
- Zabrania się używania jakichkolwiek urządzeń umożliwiających wysunięcie ciężaru lub kogokolwiek z członków załogi na zewnątrz burt: trapezy, deski balastowe itd.
- Dozwolone są tylko „naturalne” sposób balastowania, takie jak : załoga na burcie, z nogami na zewnątrz, lub inne rozmieszczenie załogi na jachcie, bez wykorzystywania urządzeń o których mowa w p. 7.
- Dopuszczalna jest praca żaglami z wykorzystaniem kontraszotów, wytyków i innych tego typu urządzeń.
- W przypadku, gdy warunki na morzu zagrażają bezpieczeństwu „Lagunatour Cup”, Komandor może jednoosobowo odwołać niebezpieczne etapy regat, zarządzić przymusowe ograniczenie ożaglowania, zdecydować o skróceniu trasy, skorygować godzinę startu, lub podjąć inne decyzje związane z bezpieczeństwem.
- W sytuacji, gdy siła wiatru rzeczywistego w trakcie rozgrywania wyścigu, przekroczy 26 węzłów, lub taka siła wiatru zapowiadana jest w prognozach aplikacji WINDY (model GFS) i w ostrzeżeniach chorwackich służb meteo. Komandor może jednoosobowo podjąć decyzję o przerwaniu lub odwołaniu wyścigu.
- Wyniki przerwanego etapu, będą brane pod uwagę w klasyfikacji, tylko w sytuacji. gdy możliwe będzie sprawiedliwe określenie kolejności w czasie poprzedzającym przerwania wyścigu (np. na ostatniej mijanej boi, ostatniej mecie „zapasowej” ….).
Decyzję o uznaniu wyników przerwanego wyścigu, lub jego całkowite anulowanie podejmuje jednoosobowo Komandor Regat. - Do komunikowania się z Komandorem, oraz pomiędzy jachtami, uczestnicy regat używają kanału „13”, kanałem rezerwowym będzie kanał nr „72”. W przypadku trudności z połączeniem – łączność telefoniczna lub komunikatory internetowe.
- Opisy tras, linii startu i mety, sygnałów oraz inne szczegóły, podawane będą na odprawach, oraz w informacjach publikowanych po odprawach.
- Znakami kursowymi i startowymi będą występujące na akwenie znaki nawigacyjne, charakterystyczne obiekty naturalne, oraz wirtualne punkty i linie wygenerowane w aplikacji eStela.
- Wirtualne boje, wygenerowane w aplikacji eStela, należy okrążyć, bez kontaktu z wirtualnym znakiem.
- Definicja boi wirtualnej: okrąg wypełniony czerwonym kolorem. Jego dotknięcie (jak na rysunku), oznacza, że jacht zobowiązany jest do wykonania karnego obrotu o 720 stopni.
- Strefa: obszar wokół znaku w zasięgu trzech długości kadłuba jachtu bliższego do znaku. Jacht jest w strefie, jeżeli jakakolwiek część jego kadłuba jest w strefie. Obszar strefy widoczny jest w aplikacji eStela.
- W przypadku zgłoszenia awarii technicznej, która opóźniła dopłynięcie jachtu na linię startu, Komandor może podjąć decyzję o skróceniu czasu wyłączenia silnika dla tego jachtu (jachtów) – maksymalnie do 2 minut do czasu rozpoczęcia startu.
- Obowiązkowe jest jedynie minięcie punktów określonych na trasie w trakcie odprawy. Sposób pokonania trasy pomiędzy tymi punktami jest dowolny.
- Sytuacja gdy jacht utknie na mieliźnie lub wpłynie na skały, traktowana jest jako sytuacja niebezpieczna. Skutkuje to przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.
- O przekroczeniu linii mety informujemy nadając komunikat drogą radiową.
- Udokumentowanie osiągnięcia linii mety: na podstawie aplikacji eStela. W przypadku awarii aplikacji: SMS do Komandora + zdjęcie ekranu plotera z widoczną pozycją jachtu i godziną, zgodną z wysłanym sms’em.
- Jachty, które ukończą etap później niż 60 minut od chwili ukończenia etapu przez pierwszy jacht, będą uznane za jacht, który „nie ukończył etapu” i punktowane jak jacht przypływający na ostatnim miejscu. W przypadku biegów krótkich, trwających, dla zwycięskiego jachtu, do 4 godzin, ww. czas wynosi 30 minut.
- Protesty można składać za pośrednictwem wszelkich dostępnych środków łączności, najpóźniej w trakcie odprawy skipperów, organizowanej w celu podsumowania danego etapu. Komisja Regatowa będzie rozpatrywała protesty tak szybko jak to będzie możliwe i bezzwłocznie podawała werdykt zainteresowanym. Wszyscy uczestnicy mogą być wzywani przez Komisję Regatową jako strony lub świadkowie. O ile warunki pozwolą, zebrania Komisji Regatowej zaplanowane są na 20:00.
- Falstart : każda załoga sama musi zdecydować, czy popełniła falstart, i w przypadku falstartu, wykonać regulaminowy powrót na linię startu. Weryfikacja falstartu w aplikacji eStela możliwa jest dopiero po zakończeniu wyścigu.
- Niniejsze zasady nie przewidują protestów związanych z falstartem innych jachtów.
- Po uprzednim powiadomieniu innych załóg, a w szczególności Komandora, dopuszczalne jest użycie silnika, wyłącznie na biegu jałowym, w celu naładowania baterii.
- W związku z p.26 , prawy hals ma zawsze pierwszeństwo przed lewym, nawet w sytuacji, kiedy został uruchomiony na nim silnik. Wynika to z sytuacji domyślnej / silnik pracuje na biegu jałowym, w celu ładowania akumulatorów.
- Jachty zdyskwalifikowane, lub nie biorące udziału w wyścigu zobowiązane są do oznaczenia (zgłoszenia) swojego statusu w widoczny sposób.
Punktacja
Zwycięzcą „Lagunaczarter Cup 2024” będzie ten jacht, który zgromadzi najmniejszą liczbę punktów zgodnie z zasadą
- I miejsce 1 pkt.
- II miejsce 2 pkt.
- III miejsce 3 pkt.
- IV miejsce 4 pkt.
- V miejsce 5 pkt.
- VI miejsce 6 pkt.
- VII miejsce 7 pkt.
- VIII miejsce 8 pkt.
- IX miejsce 9 pkt.
- X miejsce 10 pkt.
- XI miejsce 11 pkt.
- XII miejsce 12 pkt.
- XIII miejsce 13 pkt.
- XIV miejsce 14 pkt.
- XV miejsca 15 pkt.
* W przypadku rozegrania minimum 5 biegów, najgorsze wyniki poszczególnych załóg są wykreślane.
* W przypadku remisów o kolejności decyduje wynik ostatniego wyścigu, nawet jeśli dla jednego z rozpatrywanych jachtów wynik ten ma zostać wykreślony.
Protesty, Komisja Regatowa i zasady rozstrzygania
1. Skład Komisji Regatowej
-
- Komandor : Krzysztof Zaręba, tel. +48 501 263 371
- Komisja Regatowa: kapitanowie jachtów biorących udział w „Lagunaczarter Cup 2024” .
- W odprawach bierze udział tylko Komisja Regatowa: kapitanowie jachtów biorących udział w „Lagunaczarter Cup 2024”, lub jedna osoba z załogi, wyznaczona przez kapitana.
2. Zasady pracy Komisji Regatowej:
-
- Komandor czuwa nad przestrzeganiem REGULAMINU REGAT. Decyzje związane z organizacją regat, Komandor podejmuje jednoosobowo.
- Rozpatrywanie protestów: werdykt Komisji Regatowej zapada większością głosów i jest przedstawiany Komandorowi regat, który ostateczną decyzję podejmuje jednoosobowo.
- Członkowie Komisji Regatowej mają prawo wstrzymać się od głosowania.
- W przypadku, gdy wynik głosowania będzie nierozstrzygnięty, protest zostaje oddalony.
Kary
- Za przedwczesne przekroczenie linii startu: powrót na linię startu. Jacht powracający na linię startu, nie może przeszkadzać jachtom prawidłowo startującym. W takiej sytuacji bez względu na hals, jest statkiem zobowiązanym do ustąpienia jachtowi prawidłowo startującemu.
- Po stwierdzeniu winy jachtu na trasie, jacht ten zobowiązany jest do wykonania kary – dwa zwroty przez sztag i dwa zwroty przez rufę, w jedną stronę, wykonywane bezpośrednio jeden po drugim. Kara dwóch obrotów musi być wykonana bezpośrednio po zaistniałym incydencie, po możliwie jak najszybszym uwolnieniu się od innych jachtów. Jacht, który zawinił, zobowiązany jest powiadomić inne jachty droga radiową o przystąpieniu do wykonania „karnego” obrotu o 720 stopni.
- Pominięcie punktu wyznaczającego trasę etapu, skutkuje przesunięciem na ostatnie miejsce.
- Naruszenie jakiegokolwiek punktu regulaminu, o ile odstępstwo nie zostało usprawiedliwione przez Komisję Regatową, skutkuje przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.
Wspomnienie z poprzednich lat
LAGUNACZARTER CUP 2023
WAŻNA INFORMACJE
- Koszt portów i marin na trasie (cena dla 1 jachtu)
- Marina Drage / sobota, niedziela – w cenie
- Port miejski Sibenik / poniedziałek – 75 euro
- Port miejski Primosten / wtorek – 75 euro
- Port miejski Prvić Luka / środa – 75 euro
- Marina ACI Vodice / czwartek – 125 euro
- Marina Drage / piątek – w cenie
Razem koszt marin i portów na trasie = 350 euro / jacht
- Obsługa aplikacji eStela / koszt miesięcznej licencji / 10 euro/jacht
- Uroczysta kolacja / ogłoszenie wyników, biesiada, zabawa / 50 euro/os (skipperzy nie płacą)
W sobotę i niedzielę będzie zbierana składka
- 350 euro/jacht (porty, eStela)
- 50 euro/os (uroczysta kolacja ilość załogantów (bez skipperów) x 50 euro)
PROGRAM
SOBOTA / 30.09.2023 _ przejmowanie jachtów, zaokrętowanie, powitanie uczestników / 18:30
NIEDZIELA / 01.10.2023 _ trasa wyścigu nr.1
Trasa długości ok 15 NM.
Podgląd rywalizacji, online : kliknij
WYNIKI PIERWSZEGO WYŚCIGU
- Patryk / Milky Way – 1 pkt
- Rafał Z / Dia – 2 pkt
- Witek / Ceres – 3 pkt
- Paweł / Mondo – 4 pkt
- Wacław / Nabu – 5 pkt
- Marcin / Kore – 6 pkt
- Przemek / Janus – 7 pkt
- Grzegorz / Metis – 8 pkt
- Bernard / Eris – 9 pkt
Mariusz / Io – 17 pkt
Jakub / Nabula – 17 pkt
Jan / Calisto – 17 pkt
Ryszard / Elara – 17 pkt
Rafał M / Ketu – 17 pkt
Krzysztof / Albedo – 17 pkt
Bogusław / Mimas – 17 pkt
Rasvan / Plejades – 17 pkt
PONIEDZIAŁEK / 02.10.2023 _ trasa wyścigu nr.2
Trasa długości ok 22 NM.
Podgląd rywalizacji, online – kliknij
WYNIKI DRUGIEGO WYŚCIGU
- Rafał Z / Dia – 1 pkt
- Jan / Calisto – 2 pkt
- Ryszard / Elara – 3 pkt
- Patryk / Milky Way – 4 pkt
- Witek / Ceres – 5 pkt
- Jakub / Nabula – 6 pkt
- Krzysztof / Albedo – 7 pkt
- Mariusz / Io – 8 pkt
- Bernard / Eris – 9 pkt
- Rafał M / Ketu – 10 pkt
- Bogusław / Mimas – 11 pkt
- Marcin / Kore – 12 pkt
- Wacław / Nabu – 13 pkt
- Rasvan / Plejades – 14 pkt
- Przemek / Janus – 15 pkt
- Grzegorz / Metis – 16 pkt
- Paweł / Mondo – 17 pkt
WTOREK / 03.10.2023 _ trasa wyścigu nr.3 _ anulowany
Trasa długości ok 15 NM.
Podgląd rywalizacji, online – kliknij
ŚRODA / 04.10.2023 _ wyścig nr. 3 i 4
WYNIKI TRZECIEGO WYŚCIGU
- Jan / Calisto – 1 pkt
- Ryszard / Elara – 2 pkt
- Patryk / Milky Way – 3 pkt
- Rafał Z / Dia – 4 pkt
- Krzysztof / Albedo – 5 pkt
- Rafał M / Ketu – 6 pkt
- Jakub / Nabula – 7 pkt
- Witold / Ceres – 8 pkt
- Marcin / Kore – 9 pkt
- Grzegorz / Metis – 10 pkt
- Wacław / Nabu – 11 pkt
- Rasvan / Plejades – 12 pkt
- Mariusz / Io – 13 pkt
- Przemek / Janus – 14 pkt
- Bernard / Eris – 15 pkt
- Paweł / Mondo – 17 pkt
- Bogusław / Mimas – 17 pkt
WYNIKI CZWARTEGO WYŚCIGU
- Patryk / Milky Way – 1 pkt
- Rafał Z / Dia – 2 pkt
- Jan / Calisto – 3 pkt
- Jakub / Nabula – 4 pkt
- Paweł / Mondo – 5 pkt
- Witold / Ceres – 6 pkt
- Marcin / Kore – 7 pkt
- Mariusz / Io – 8 pkt
- Bogusław / Mimas – 9 pkt
- Rafał M / Ketu – 10 pkt
- Przemek / Janus – 11 pkt
- Krzysztof / Albedo – 12 pkt
- Grzegorz / Metis – 13 pkt
- Rasvan / Plejades – 14 pkt
- Bernard / Eris – 15 pkt
- Ryszard / Elara – 17 pkt
- Wacław / Nabu – 17 pkt
CZWARTEK / 05.10.2023 _ trasa wyścigu nr. 5.1 _ odwołany ze względów technicznych
KLASYFIKACJA KOŃCOWA
JACHY | SKIPPER | I | II | III | IV | V | SUMA | MIEJSCE |
Milky Way | Patryk | 1 | 4 | 3 | 1 | odwołany | 5 | I |
Dia | Rafał Z | 2 | 1 | 4 | 2 | odwołany | 5 | II |
Calisto | Jan | 17 | 2 | 1 | 3 | odwołany | 6 | III |
Ceres | Witold | 3 | 5 | 8 | 6 | odwołany | 14 | IV |
Nabula | Jakub | 17 | 6 | 7 | 4 | odwołany | 17 | v |
Kore | Marcin | 6 | 12 | 9 | 7 | odwołany | 22 | VI |
Elara | Ryszard | 17 | 3 | 2 | 17 | odwołany | 22 | VII |
Albedo | Krzysztof | 17 | 7 | 5 | 12 | odwołany | 24 | VIII |
Mondo | Paweł | 4 | 17 | 17 | 5 | odwołany | 26 | IX |
Ketu | Rafał M | 17 | 10 | 6 | 10 | odwołany | 26 | X |
Io | Mariusz | 17 | 8 | 13 | 8 | odwołany | 29 | XI |
Nabu | Wacław | 5 | 13 | 11 | 17 | odwołany | 29 | XII |
Metis | Grzegorz | 8 | 16 | 10 | 13 | odwołany | 31 | XIII |
Janus | Przemek | 7 | 15 | 14 | 11 | odwołany | 32 | XIV |
Eris | Bernard | 9 | 9 | 15 | 15 | odwołany | 33 | XV |
Mimas | Bogusław | 17 | 11 | 17 | 9 | odwołany | 37 | XVI |
Plejades | Rasvan | 17 | 14 | 12 | 14 | odwołany | 40 | XVII |
PIĄTEK / 06.10.2023 _ powrót do Mariny Drage
SOBOTA / 07.10.2023 _ wyokrętowanie, check out, szczęśliwy powrót do domów
.
WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW
- Bavaria C 46 (ALBEDO) – Krzysztof Zaręba
- Bavaria C 46 (ELARA) – Ryszard Jaskóła
- Bavaria C 46 (MIMAS) – Bogusław Cymerman
- Bavaria C 46 (CALISTO) – Jan Kayser
- Bavaria C 46 (NEBULA) – Jakub Gajewski
- Bavaria C 46 (KORE) – Marcin Kacprzak
- Bavaria C 46 (KETU) – Rafał Mania
- Bavaria C 46 (CERES) – Witold Tłuchowski
- Bavaria C 46 (IO) – Mariusz Głowacki
- Bavaria C 46 (METIS) – Grzegorz Sieja
- Bavaria C 46 (MILKY WAY) – Patryk Romanowski
- Bavaria C 46 (DIA) – Rafał Zawisz
- Bavaria C 46 (JANUS) – Przemysław Łebkowski
- Bavaria C 46 (NABU) – Wacław Martynowicz
- Bavaria C 46 (ERIS) – Bernard Porowski
- Bavaria C 46 (MONDO) – Paweł Kurzawa
- Bavaria C 46 (PLEIADES) – Rasvan Pirvescu
Cena jachtu
- 2 095 euro
Opłaty w bazie, w dniu zaokrętowania
- Transit log 210 euro
- Taksa turystyczna 1,35 euro/os/dzień
- Silnik do pontonu
80 eurow cenie czarteru - Internet 50 GB
30 eurow cenie czarteru - Kaucja zwrotna 1 600 euro
- Ubezpieczenie kaucji 180 euro (zwrotne) + 180 euro (bezzwrotne)
- Jachty zarejestrowane na 10 osób, lecz miejsc do spania : 8+1
Check in
Przejmowanie jachtów w sobotę, od godz. 17:00.
Możliwa jest sytuacja wcześniejszej procedury, zależnie od sytuacji w bazie.
Check out
Powrót do bazy w piątek wieczorem, w godzinach umożliwiających inspekcję podwodnej części kadłuba. Wyokrętowanie, sobota do godz. 08:30.
Nurek pracuje w piątek od godz. 18:00 oraz w sobotę od godz. 08:00
Ponadstandardowa inspekcja nurka – dopłata 80 euro.
LAGUNACZARTER CUP 2022
Lagunatour Cup 2021
KLASYFIKACJA KOŃCOWA
- Krzysztof – 14 + 12 +15+ 15 + 13 = 57
- Jan – 11 + 15 + 15 + 13 + 12 = 55
- Kuba – 12 + 14 + 14 + 11 + 14 = 54
- Ryszard – 13 + 13 + 12 + 13 + 7 = 51
- Grzegorz O.- 10 +10 + 6 + 11 + 12 = 43
- Rafał M. – 5 + 9 + 14 + 10 .+ 5 = 38
- Wojtek G. – 9 + 7 + 7 +5 + 11 = 34
- Mariusz – 15 + 6 + 4 + 8 + 3 = 33
- Kamil – 6 + 8 + 10 +9 + 0 = 33
- Grzegorz S. – 4 + 11 + 9 + 3 + 10 = 30
- Rafał Z. – 1 + 4 + 8 + 7 + 6 = 25
- Wojtek K. – 8 + 5 + 3 + 1 + 8 = 24
- Jacek – 3 + 3 + 1 + 4 + 9 = 19
- Bogdan – 7 + 0 + 5 + 2 + 4 = 18
- Przemek – 0 +2 + 2 + 6 + 2 = 12
- Michał – 2 + 1 + 1 + 0 + 0 = 4
Jachty Skipper
- Bavaria Cruiser 46 (Kore) Mariusz Głowacki
- Bavaria Cruiser 46 (Io) Przemek Łebkowski
- Bavaria Cruiser 46 (Metis) Jacek Baraniecki
- Bavaria Cruiser 46 (Janus) Grzegorz Owczarek
- Bavaria Cruiser 46 (Ketu) Rafał Mania
- Bavaria Cruiser 46 (Dia) Ryszard Jaskóła
- Bavaria Cruiser 46 (Calisto) Krzysztof Zaręba
- Bavaria Cruiser 46 (Ceres) Rafał Zawisz
- Bavaria Cruiser 46 (Elara) Kamil Kaczmarczyk
- Bavaria Cruiser 46 (Milky Way) Bogusław Cymerman
- Bavaria Cruiser 46 (Albedo) Jan Kayser
- Bavaria Cruiser 46 (Mondo) Wojtek Gola
- Bavaria Cruiser 46 (Eris) Kuba Gajewski
- Bavaria Cruiser 46 (Mimas) Michał Będkowski
- Bavaria Cruiser 46 (Titan) Grzegorz Sieja
- Bavaria Cruiser 46 (Nabu) Wojtek Kubacki
WAŻNA INFORMACJE
- Koszt portów i marin na trasie (cena dla 1 jachtu)
Marina Pirovać – w cenie czarteru
Zlarin – 420 kn (ok. 59 euro) – w tym śmieci, prąd i woda
Rogoznica – 390 kn (ok. 55 euro) – w tym śmieci, prąd i woda + dostęp do węzła sanitarnego
Primosten – 420 kn (ok. 59 euro) – w tym śmieci, prąd i woda + dostęp do węzła sanitarnego
Razem koszt marin i portów na trasie = 173 euro / jacht
W sobotę i niedzielę będzie zbierana składka na mariny i uroczystą kolację
- Koszty portów 173 euro
- Uroczysta kolacja ilość załogantów (bez skipperów) x 37 euro
Lagunatour Cup 2020
13 x Bavaria Cruiser 45 (2014)
Tabela wyników
Uczestnik | Jacht | Wyścig 1punkty (miejsce) | Wyścig 2punkty (miejsce) | Wyścig 3punkty (miejsce) | Wyścig 4punkty (miejsce) | Miejsce |
Krzysztof | Blitvica | 12 (2) | 12 (2) | 12 (2) | 11 (3) | I |
Marcin | Lućina | 13 (1) | 13 (1) | 10 (4) | 9 (5) | II |
RyszardMariusz | PuraraKasela | 11 (3)10 (4) | 8 (6)11 (3) | 11 (3)13 (1) | 13 (1)10 (4) | IIIIV |
RadekGrzegorzWitekKamilPaweł | OpuhGrujicaGolićPintulaOkljuc | 9 (5)8 (6)6 (8)17 (7) | 17 (7)9 (5)6 (8)10 (4) | 9 (5)3 (11)6 (8)2 (12)1 | 6 (8)7 (7)5 (9)12 (2)2 (12) | VVIVIIVIIIIX |
BogdanWojtekPrzemek | GustacLungaSikica | 14 (10)5 (9) | 4 (10)11 | 5 (9)8 (6)7 (7) | 8 (6)4 (10)1 (13) | XXIXII |
Rafał / Arek | Grega | 3 (11) | 5 (9) | 4 (10) | 3 (11) | XIII |
Lagunatour Cup 2019
- Startowaliśmy z Sukošanu, D-Marin Dalmacija
- Jachty : Bavarie Cruiser 46
- Ilość zgłoszonych załóg : 12
Klasyfikacja „Lagunatour Cup 2019” – pierwsza siódemka
- Bogusław Cymerman
- Krzysztof Zaręba
- Witold Tłuchowski
- Ryszard Jaskóła
- Artur Palimonka
- Paweł Kopeć
- Mariusz Głowacki
FILMY Z REGAT
- Z POKŁADU S/Y KAZHDY / LAGUNATOUR CUP 2018
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2018 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2017 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2016 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2015 / autor Przemek Łebkowski
- IMPRESJA FILMOWA / LAGUNATOUR CUP 2014 / autor Przemek Łebkowski