LAGUNACZARTER CUP

Ostatnia aktualizacja : 09.11.2025

LAGUNACZARTER CUP 2026

Termin   19.09.2026 – 26.09.2026

  1. Elan Impression 45  s/y Filin (2016)                   –  Kamil Kaczmarczyk
  2. Elan Impression 45.1  s/y Sokol (2021)             –  Krzysztof Zaręba
  3. Elan Impression 45.1 s/y Albatros (2021)         –  Marcin Kacprzak
  4. Elan Impression 45.1 s/y Flamingo (2022)        –  Ryszard Jaskóła
  5. Elan Impression 45.1 s/y Zebra (2023)              –  Rafał Zawisz
  6. Elan Impression 45  s/y Midnight (2017)          –  Robert Marczak
  7. Bavaria Cruiser 46 s/y Galeb (2021)                   –  Michał Malesa
  8. Bavaria Cruiser 46 s/y Spring Dolphin(2023)     –  Mariusz Głowacki
  9. Bavaria Cruiser 46 s/y Tequila (2018)                  –  Mariusz Górski
  10. Bavaria Cruiser 46 s/y Easy Point (2015)             – Wojciech Spyra
  11. Bavaria Cruiser 46 s/y Iskra (2024)                      –  Marek Osiński
  12. Bavaria Cruiser 46 s/y Lustitia (2023)                 –  Rafał Mania

UWAGA : 

Krótkie omówienie podstawowych przepisów regatowych / część merytoryczna rozpoczyna się od 28 minuty –  kliknij link

 

How it works - eStela

Przebieg regat będzie monitorowany za pomocą obowiązkowej aplikacji eStela.

Przewodnik po konfiguracji
  1. Pobierz i zainstaluj eStela na swoim telefonie komórkowym. Dostępne na iPhone’a i Androida.
  2. Zaloguj się używając swojego klucza dostępu.
  3. Naładuj telefon i włącz opcję Transmisji na kilka minut przed rozpoczęciem wyścigu.
  4. Wyłącz opcję transmisji po zakończeniu wyścigu.

Porady

  • Podczas transmisji trzymaj telefon podłączony do ładowarki.
  • Umieść telefon w stałym, bezpiecznym miejscu. Na przykład przy biurku nawigacyjnym.

LAGUNACZARTER CUP

  • to amatorskie współzawodnictwo jachtów turystycznych, które przeprowadzone zostanie w formule „flotylla”
  • niniejszy dokument stanowi zbiór regulacji, zgodnie z którymi przeprowadzony zostanie „Lagunaczarter Cup 2026”
  • przepisy określają zasady wg. których wyłoniony zostanie zwycięzca regat.
  • regulamin opracowany został z uwzględnieniem istniejących realiów technicznych

Przepisy podstawowe

  1. Miejscem przeprowadzenia „Lagunaczarter Cup 2026 ” są chorwackie wody Adriatyku, z bazą w Marinie ACI TROGIR
  2. Termin „Lagunaczarter Cup 2026” : 19.09.2026 – 26.09.2026
  3. „Lagunaczarter Cup 2026” przeprowadzony zostanie na jachtach Bavaria Cruiser 46 , oraz Elan Impression 45, z oferty dostępnej w Marinie ACI Trogir.
  4. W trakcie regat, decyzje podejmowane są przez Komandora lub osobę przez niego wyznaczoną. Ewentualne istotne sugestie i uwagi dotyczące trwającego etapu, powinny być zgłaszane bezpośrednio do Komandora lub wyznaczonego zastępcy, tylko w „korespondencji prywatnej” / najlepiej telefonicznie.
  5. Kapitanowie jachtów ponoszą odpowiedzialność za siebie, załogę, sprzęt, oraz odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich.
  6. Kapitanowie odpowiedzialni są za stan techniczny jachtów, oraz za przestrzeganie zapisów OGÓLNYCH WARUNKÓW CZARTERU armatora.
  7. Przyjęta forma zakontraktowania jachtów: flotylla
  8. Każdy uczestnik „Lagunaczarter Cup 2026” we własnym zakresie zadba o odpowiednie UBEZPIECZENIE INDYWIDUALNE (KL,NNW, OC). Zalecamy zabranie z sobą kart ubezpieczenia EKUZ – NFZ.
  9. Jachty ubezpieczone są w zakresie OC i CASCO , z udziałem własnym do wysokości kaucji.
  10. Każda z załóg ma możliwość wykupienia ubezpieczenia kaucji, oferowanego przez armatora, lub zawrzeć inne ubezpieczenie , np. u naszego wieloletniego Partnera –  PANTAENIUS
  11. Jachty zgłoszone do „Lagunaczarter Cup 2026” nie mają obowiązku startować we wszystkich zaplanowanych biegach.
  12. Prawidłowy przebieg regat, oraz rozpatrywanie protestów, kontrolowane będą przez Komandora Regat.
  13. Podsumowanie wyników, oraz uroczyste ogłoszenie wyników, zaplanowane będzie w lokalu gastronomicznym.
  14. Uczestnictwo wszystkich załóg na kolacji w trakcie której nastąpi ogłoszenie wyników, jest obowiązkowe. Koszt uroczystej kolacji zostanie ogłoszony.

Formuła „Lagunaczarter Cup 2026”

  1. W „Lagunaczarter Cup 2026” uczestniczą jachty Bavaria Cruiser 46 + Elan Impression 45
  2. Przebieg rywalizacji monitorowany będzie za pomocą aplikacji eStela – używanie aplikacji jest obowiązkowe.
  3. W rywalizacji niedozwolone jest używanie jakichkolwiek innych źródeł napędu poza podstawowymi żaglami, jakie dostępne jest na wszystkich startujących w regatach jachtach.
  4. Sposób użycia bimini, szprycbudy i innych przedmiotów dostępnych na wszystkich jachtach, nie jest objęty żadnymi ograniczeniami
  5. Działania zabronione w trakcie wyścigu : pompowanie, rumplowanie, popychanie jachtu, oraz wszelkie działania o podobnym charakterze. Zabroniona jest też praca „wytykam stałymi” (np. bosakiem), przy obsłudze żagli przednich.
  6. Dozwolone są „szarpnięcia” żaglem w celu prawidłowego ułożenia żagla, z zastrzeżeniem, że nie mogą to być „szarpnięcia” wielokrotne (ciągłe), wykraczające poza ideę ograniczenia opisanego w p.5
  7. Zabrania się używania jakichkolwiek urządzeń umożliwiających wysunięcie ciężaru lub kogokolwiek z członków załogi na zewnątrz burt: trapezy, deski balastowe itd.
  8. Dozwolone są tylko „naturalne” sposób balastowania, takie jak : załoga na burcie, z nogami na zewnątrz, lub inne rozmieszczenie załogi na jachcie, bez wykorzystywania urządzeń o których mowa w p. 7.
  9. W przypadku, gdy warunki na morzu zagrażają bezpieczeństwu „Lagunatour Cup”, Komandor może jednoosobowo odwołać niebezpieczne etapy regat, zarządzić przymusowe ograniczenie ożaglowania, zdecydować o skróceniu trasy, skorygować godzinę startu, lub podjąć inne decyzje związane z bezpieczeństwem.
  10. W sytuacji, gdy siła wiatru rzeczywistego w trakcie rozgrywania wyścigu, przekroczy 26 węzłów, lub taka siła wiatru zapowiadana jest w prognozach aplikacji WINDY (model GFS) i w ostrzeżeniach chorwackich służb meteo. Komandor może jednoosobowo podjąć decyzję o przerwaniu lub odwołaniu wyścigu.
  11. Wyniki przerwanego etapu, będą brane pod uwagę w klasyfikacji, tylko w sytuacji. gdy możliwe będzie sprawiedliwe określenie kolejności w czasie poprzedzającym przerwania wyścigu (np. na ostatniej mijanej boi, ostatniej mecie „zapasowej” ….).
    Decyzję o uznaniu wyników przerwanego wyścigu, lub jego całkowite anulowanie podejmuje jednoosobowo Komandor Regat.
  12. Do komunikowania się z Komandorem, oraz pomiędzy jachtami, uczestnicy regat używają kanału „13”, kanałem rezerwowym będzie kanał nr „72”. W przypadku trudności z połączeniem – łączność telefoniczna lub komunikatory internetowe.
  13. Opisy tras, linii startu i mety, sygnałów oraz inne szczegóły, podawane będą na odprawach, oraz w informacjach publikowanych po odprawach.
  14. Znakami kursowymi i startowymi będą występujące na akwenie znaki nawigacyjne, charakterystyczne obiekty naturalne, oraz wirtualne punkty i linie wygenerowane w aplikacji eStela.
  15. Wirtualne boje, wygenerowane w aplikacji eStela, należy okrążyć, bez kontaktu z wirtualnym znakiem.
  16. Definicja boi wirtualnej: okrąg wypełniony czerwonym kolorem. Jego dotknięcie (jak na rysunku),     oznacza, że jacht zobowiązany jest do wykonania karnego obrotu o 360 stopni.
  17. Strefa:  obszar wokół znaku w zasięgu trzech długości kadłuba jachtu bliższego do znaku. Jacht jest w strefie, jeżeli jakakolwiek część jego kadłuba jest w strefie. Obszar strefy widoczny jest w aplikacji eStela.
  18. Na 5 minut przed startem, jachty zobowiązane są do wyłączenia silników.
  19. W przypadku zgłoszenia awarii technicznej, która opóźniła dopłynięcie jachtu na linię startu, Komandor może podjąć decyzję o skróceniu czasu wyłączenia silnika dla tego jachtu (jachtów) – maksymalnie do 2 minut do czasu rozpoczęcia startu.
  20. Obowiązkowe jest jedynie minięcie punktów określonych na trasie w trakcie odprawy. Sposób pokonania trasy pomiędzy tymi punktami jest dowolny.
  21. Sytuacja gdy jacht utknie na mieliźnie lub wpłynie na skały, traktowana jest jako sytuacja niebezpieczna. Skutkuje to przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.
  22. O przekroczeniu linii mety informujemy nadając komunikat drogą radiową.
  23. Udokumentowanie osiągnięcia linii mety: na podstawie aplikacji eStela. W przypadku awarii aplikacji: SMS do Komandora + zdjęcie ekranu plotera z widoczną pozycją jachtu i godziną, zgodną z wysłanym sms’em.
  24. Jachty, które ukończą etap później niż 60 minut od chwili ukończenia etapu przez pierwszy jacht, będą uznane za jacht, który „nie ukończył etapu” i punktowane jak jacht przypływający na ostatnim miejscu. W przypadku biegów krótkich, trwających, dla zwycięskiego jachtu, do 4 godzin,  ww. czas  wynosi 30 minut.
  25. Protesty można składać za pośrednictwem wszelkich dostępnych środków łączności, najpóźniej w trakcie odprawy skipperów, organizowanej w celu podsumowania danego etapu. Protesty będą rozpatrywane tak szybko jak to będzie możliwe. Wszyscy uczestnicy mogą być wzywani, jako strony lub świadkowie. O ile warunki pozwolą, odprawy skipperów zaplanowane są na 20:00.
  26. Falstart : każda załoga sama musi zdecydować, czy popełniła falstart, i w przypadku falstartu, wykonać regulaminowy powrót na linię startu. Weryfikacja falstartu w aplikacji eStela możliwa jest dopiero po zakończeniu wyścigu.
  27. Niniejsze zasady nie przewidują protestów związanych z falstartem innych jachtów.
  28. Po uprzednim powiadomieniu innych załóg, a w szczególności Komandora, dopuszczalne jest użycie silnika, wyłącznie na biegu jałowym, w celu naładowania baterii.
  29. W związku z p.28 , prawy hals ma zawsze pierwszeństwo przed lewym, nawet w sytuacji, kiedy został uruchomiony na nim silnik. Wynika to z sytuacji domyślnej / silnik pracuje na biegu jałowym, w celu ładowania akumulatorów.
  30. Jachty zdyskwalifikowane, lub nie biorące udziału w wyścigu zobowiązane są do oznaczenia (zgłoszenia) swojego statusu w widoczny sposób i ustępowania jachtom uczestniczącym w wyścigu.

Punktacja

Zwycięzcą „Lagunaczarter Cup 2026” będzie ten jacht, który zgromadzi najmniejszą liczbę punktów zgodnie z zasadą

  • I miejsce 1 pkt.
  • II miejsce 2 pkt.
  • III miejsce 3 pkt.
  • IV miejsce 4 pkt.
  • V miejsce 5 pkt.
  • VI miejsce 6 pkt.
  • VII miejsce 7 pkt.
  • VIII miejsce 8 pkt.
  • IX miejsce 9 pkt.
  • X miejsce 10 pkt.
  • XI miejsce 11 pkt.
  • XII miejsce 12 pkt.

* W przypadku rozegrania minimum 5 biegów, najgorsze wyniki poszczególnych załóg są wykreślane.

* W przypadku remisów o kolejności decyduje wynik ostatniego wyścigu, nawet jeśli dla jednego z rozpatrywanych jachtów wynik ten ma zostać wykreślony.

Protesty i zasady rozstrzygania

1.  ODPRAWY SKIPPERÓW

    • Komandor : Krzysztof Zaręba, tel. +48 501 263 371
    • W odprawach udział biorą tylko kapitanowie jachtów biorących udział w „Lagunaczarter Cup 2026”, lub jedna osoba z załogi, wyznaczona przez kapitana.
    • Standardowa godzina odpraw : 20:00

2.  ZASADY ROZSTRZYGANIA

    1. Komandor czuwa nad przestrzeganiem REGULAMINU REGAT. Decyzje związane z organizacją i przebiegiem regat, Komandor podejmuje jednoosobowo.
    2. Protesty mogą być zgłaszane najpóźniej na wieczornej odprawie skipperów.
    3. Komandor, w celu rozstrzygnięcia sporu, może zarządzić głosowanie skipperów.

Kary

  1. Za przedwczesne przekroczenie linii startu: powrót na linię startu. Jacht powracający na linię startu, nie może przeszkadzać jachtom prawidłowo startującym. W takiej sytuacji bez względu na hals, jest statkiem zobowiązanym do ustąpienia jachtowi prawidłowo startującemu.
  2. Po stwierdzeniu winy jachtu na trasie, jacht ten zobowiązany jest do wykonania kary – jedej lub dwa zwroty przez sztag i jeden lub dwa zwroty przez rufę, w jedną stronę, wykonywane bezpośrednio jeden po drugim. Kara musi być wykonana bezpośrednio po zaistniałym incydencie, po możliwie jak najszybszym uwolnieniu się od innych jachtów. Jacht, który zawinił, zobowiązany jest powiadomić inne jachty droga radiową o przystąpieniu do wykonania „karnego” obrotu.
  3. Pominięcie punktu wyznaczającego trasę etapu, skutkuje przesunięciem na ostatnie miejsce.
  4. Naruszenie jakiegokolwiek punktu regulaminu, o ile odstępstwo nie zostało usprawiedliwione, skutkuje przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.

 

LAGUNACZARTER CUP 2025

LINKI DO ZAPISU RYWALIZACJI

ETAP nr.1    

https://estela.co/en/tracking-race/16138/lagunaczarter-cup-2025-1

ETAP nr.2    

https://estela.co/en/tracking-race/16138/lagunaczarter-cup-2025-2

ETAP nr.3    

https://estela.co/en/tracking-race/16098/lagunaczarter-cup-2025-3

ETAP nr.4  

https://estela.co/en/tracking-race/16099/lagunaczarter-cup-2025-4

ETAP nr.5    

https://estela.co/en/tracking-race/16123/lagunaczarter-cup-2025-5

 

Jacht I II III IV V SUMA MIEJSCE
Krzysztof / ERIS 1 5 2 5 13          IV
Rafał Z / MONDO 2 2 4 4 12          III
Wojtek / CERES 9 5 9 10 33           X
Michał / MILKY WAY 4 3 3 9 19           V
Kamil / KETU 5 3 2 2 12           II
Mariusz / MIMAS 7 7 7 7 28          IX
Rafał M / METIS 8 8 10 1 27         VIII
Marcin / ELARA 4 7 8 3 22          VI
Ryszard / ALBEDO 3 1 1 1 6           I
Robert / Plejades 6 6 6 4 22          VII

Opłaty

  • Port Sali                                                                               116 euro  / w tym: prąd i woda
  • Port Bożava                                                                         116 euro  / w tym: prąd i woda
  • Port Veli Iż                                                                              70 euro  / uwaga : nie ma możliwości tankowania wody i podłączenia do pradu 
  • Restauracja Feśta                                                                  opłata za prąd i wodę – dopłata na miejscu
  • Podsumowanie regat w restauracji Feśta (wyspa Żut)       52 euro / os (skipperzy nie płacą)
  • Aplikacja eStela                                                                       20 euro / jacht

Składka sumaryczna 

  • 322 euro / jacht   (porty, eStela)
  •   52  euro /os         (zabawa i ogłoszenie wyników) – ilość załogantów x 52 euro  (bez skipperów)
  • opata za cumowanie przy restauracji Feśta  – w trakcie uzgadniania.

BAVARIA CRUISER 46 (2018) 

Cena LC CUP          : 2,000.00 €

* Sugerujemy ubezpieczenie w Pantaenius / tańsze i sprawdzone / https://www.pantaenius.com/de-en/insurance/charter/?adid=3064

WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW

  1. Krzysztof Zaręba  /  ERIS
  2. Rafał Zawisz  /  MONDO
  3. Wojciech Spyra  /  CERES
  4. Michał Malesa  /  MILKY WAY
  5. Bogusław Cymerman  /  CALISTO
  6. Kamil Kaczmarczyk  /  KETU
  7. Mariusz Głowacki  /  MIMAS
  8. Rafał Mania  /  METIS
  9. Marcin Kacprzak  /  ELARA
  10. Ryszard Jaskóła  /  ALBEDO
  11. Robert Marczak /  PLEJADES

 

LAGUNACZARTER CUP 2024

 

Koszt portów i marin na trasie (cena dla 1 jachtu)

  • Sobota            /   Marina Drage                    –   w cenie
  • Niedziela        /   Marina Drage                    –   w cenie
  • Poniedziałek  /   Port miejski Rogoznica     –    71 euro
  • Wtorek            /   Marina Maslinica              –   125 euro
  • Środa               /  Marina Frapa Rogoznica   –    95 euro
  • Czwartek         /  Port miejski Vodice            –    71 euro
  • Piątek               /  Marina Drage                     –   w cenie

     Razem

  • Koszt marin i portów na trasie – 362 euro/ jacht
  • Obsługa aplikacji eStela,  koszt miesięcznej licencji  – 10 euro/jacht
  • Uroczysta kolacja  (ogłoszenie wyników, biesiada, zabawa) – 52 euro/os  (skipperzy nie płacą)
  • D.J.   (muzyka i nagłośnienie) – 20 euro / jacht
Składka sumaryczna 
  • 392 euro / jacht   (porty, eStela, D.J.)
  • 52  euro/os             (zabawa i ogłoszenie wyników) – ilość załogantów x 52 euro  (bez skipperów)

 

„po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

 

DRUGI ETAP, DO PORTU MIEJSKIEGO ROGOZNICA

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

Z ROGOZNICY DO MARINY „MARTINIS MARCHI” w MASLINICY

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

DZIEŃ PIĄTY / ŚRODA / 02.10

Z MASLINICY  DO ROGOZNICY (MARINA FRAPA)

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

DZIEŃ SZÓSTY / CZWARTEK / 03.10

Z ROGOZNICY DO VODIC (PORT MIEJSKI)

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

LAGUNACZARTER CUP 2023

SOBOTA  / 30.09.2023  _  przejmowanie jachtów, zaokrętowanie, powitanie uczestników / 18:30

NIEDZIELA / 01.10.2023  _  trasa wyścigu nr.1

Podgląd rywalizacji, online : kliknij

 

PONIEDZIAŁEK / 02.10.2023  _  trasa wyścigu nr.2

Podgląd rywalizacji, online – kliknij

WTOREK / 03.10.2023  _  trasa wyścigu nr.3 _ anulowany

Podgląd rywalizacji, online – kliknij

KLASYFIKACJA KOŃCOWA

JACHY SKIPPER I II III  IV  V   SUMA MIEJSCE
Milky Way Patryk 1 4 3 1 odwołany      5 I
Dia Rafał Z 2 1 4 2 odwołany      5 II
Calisto Jan 17 2 1 3 odwołany      6 III
Ceres Witold 3 5 8 6 odwołany      14 IV
Nabula Jakub 17 6 7 4 odwołany      17 v
Kore Marcin 6 12 9 7 odwołany      22 VI
Elara Ryszard 17 3 2 17 odwołany      22 VII
Albedo Krzysztof 17 7 5 12 odwołany      24 VIII
Mondo Paweł 4 17 17 5 odwołany      26 IX
Ketu Rafał M 17 10 6 10 odwołany      26 X
Io Mariusz 17 8 13 8 odwołany      29 XI
Nabu Wacław 5 13 11 17 odwołany      29 XII
Metis Grzegorz 8 16 10 13 odwołany      31 XIII
Janus Przemek 7 15 14 11 odwołany      32 XIV
Eris Bernard 9 9 15 15 odwołany      33 XV
Mimas Bogusław 17 11 17 9 odwołany      37 XVI
Plejades Rasvan 17 14 12 14 odwołany      40 XVII

 

WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW

  1. Bavaria C 46 (ALBEDO) – Krzysztof Zaręba
  2. Bavaria C 46 (ELARA) –  Ryszard Jaskóła
  3. Bavaria C 46 (MIMAS) –  Bogusław Cymerman
  4. Bavaria C 46 (CALISTO) –  Jan Kayser
  5. Bavaria C 46 (NEBULA) – Jakub Gajewski
  6. Bavaria C 46 (KORE) –  Marcin Kacprzak
  7. Bavaria C 46 (KETU) –  Rafał Mania
  8. Bavaria C 46 (CERES) – Witold Tłuchowski
  9. Bavaria C 46 (IO) –  Mariusz Głowacki
  10. Bavaria C 46 (METIS) –  Grzegorz Sieja
  11. Bavaria C 46 (MILKY WAY) – Patryk Romanowski
  12. Bavaria C 46 (DIA) – Rafał Zawisz
  13. Bavaria C 46 (JANUS) –  Przemysław Łebkowski
  14. Bavaria C 46 (NABU) –  Wacław Martynowicz
  15. Bavaria C 46 (ERIS) –  Bernard Porowski
  16. Bavaria C 46 (MONDO)  – Paweł Kurzawa
  17. Bavaria C 46 (PLEIADES)   – Rasvan Pirvescu

LAGUNACZARTER  CUP 2022

Lagunatour Cup 2021

KLASYFIKACJA KOŃCOWA

  1. Krzysztof – 14 + 12 +15+ 15 + 13 = 57
  2. Jan – 11 + 15 + 15 + 13 + 12 = 55
  3. Kuba – 12 + 14 + 14 + 11 + 14 = 54
  4. Ryszard – 13 + 13 + 12 + 13 + 7 = 51
  5. Grzegorz O.- 10 +10 + 6 + 11 + 12 = 43
  6. Rafał M. – 5 + 9 + 14 + 10 .+ 5 = 38
  7. Wojtek G. – 9 + 7 + 7 +5 + 11 = 34
  8. Mariusz – 15 + 6 + 4 + 8 + 3 = 33
  9. Kamil – 6 + 8 + 10 +9 + 0 = 33
  10. Grzegorz S. – 4 + 11 + 9 + 3 + 10 = 30
  11. Rafał Z. – 1 + 4 + 8 + 7 + 6 = 25
  12. Wojtek K. – 8 + 5 + 3 + 1 + 8 = 24
  13. Jacek – 3 + 3 + 1 + 4 + 9 = 19
  14. Bogdan – 7 + 0 + 5 + 2 + 4 = 18
  15. Przemek – 0 +2 + 2 + 6 + 2 = 12
  16. Michał – 2 + 1 + 1 + 0 + 0 = 4
Jachty Skipper
  1. Bavaria Cruiser 46 (Kore) Mariusz Głowacki
  2. Bavaria Cruiser 46 (Io) Przemek Łebkowski
  3. Bavaria Cruiser 46 (Metis) Jacek Baraniecki
  4. Bavaria Cruiser 46 (Janus) Grzegorz Owczarek
  5. Bavaria Cruiser 46 (Ketu) Rafał Mania
  6. Bavaria Cruiser 46 (Dia) Ryszard Jaskóła
  7. Bavaria Cruiser 46 (Calisto) Krzysztof Zaręba
  8. Bavaria Cruiser 46 (Ceres) Rafał Zawisz
  9. Bavaria Cruiser 46 (Elara) Kamil Kaczmarczyk
  10. Bavaria Cruiser 46 (Milky Way) Bogusław Cymerman
  11. Bavaria Cruiser 46 (Albedo) Jan Kayser
  12. Bavaria Cruiser 46 (Mondo) Wojtek Gola
  13. Bavaria Cruiser 46 (Eris) Kuba Gajewski
  14. Bavaria Cruiser 46 (Mimas) Michał Będkowski
  15. Bavaria Cruiser 46 (Titan) Grzegorz Sieja
  16. Bavaria Cruiser 46 (Nabu) Wojtek Kubacki

Lagunatour Cup 2020

13 x Bavaria Cruiser 45 (2014)

Tabela wyników

Uczestnik Jacht Wyścig 1punkty (miejsce) Wyścig 2punkty (miejsce) Wyścig 3punkty (miejsce) Wyścig 4punkty (miejsce) Miejsce
Krzysztof Blitvica 12 (2) 12 (2) 12 (2) 11 (3) I
Marcin Lućina 13 (1) 13 (1) 10 (4) 9 (5) II
RyszardMariusz PuraraKasela 11 (3)10 (4) 8 (6)11 (3) 11 (3)13 (1) 13 (1)10 (4) IIIIV
RadekGrzegorzWitekKamilPaweł OpuhGrujicaGolićPintulaOkljuc 9 (5)8 (6)6 (8)17 (7) 17 (7)9 (5)6 (8)10 (4) 9 (5)3 (11)6 (8)2 (12)1 6 (8)7 (7)5 (9)12 (2)2 (12) VVIVIIVIIIIX
BogdanWojtekPrzemek GustacLungaSikica 14 (10)5 (9) 4 (10)11 5 (9)8 (6)7 (7) 8 (6)4 (10)1 (13) XXIXII
Rafał / Arek Grega 3 (11) 5 (9) 4 (10) 3 (11) XIII

Lagunatour Cup 2019

  • Startowaliśmy z Sukošanu, D-Marin Dalmacija
  • Jachty : Bavarie Cruiser 46
  • Ilość zgłoszonych załóg : 12

Klasyfikacja „Lagunatour Cup 2019” – pierwsza siódemka

  1. Bogusław Cymerman
  2. Krzysztof Zaręba
  3. Witold Tłuchowski
  4. Ryszard Jaskóła
  5. Artur Palimonka
  6. Paweł Kopeć
  7. Mariusz Głowacki

FILMY Z REGAT

Lagunatour Cup 2018 – galeria zdjęć

LAGUNACZARTER CUP

Ostatnia aktualizacja : 09.11.2025

LAGUNACZARTER CUP 2026

Termin   19.09.2026 – 26.09.2026

  1. Elan Impression 45  s/y Filin (2016)                   –  Kamil Kaczmarczyk
  2. Elan Impression 45.1  s/y Sokol (2021)             –  Krzysztof Zaręba
  3. Elan Impression 45.1 s/y Albatros (2021)         –  Marcin Kacprzak
  4. Elan Impression 45.1 s/y Flamingo (2022)        –  Ryszard Jaskóła
  5. Elan Impression 45.1 s/y Zebra (2023)              –  Rafał Zawisz
  6. Elan Impression 45  s/y Midnight (2017)          –  Robert Marczak
  7. Bavaria Cruiser 46 s/y Galeb (2021)                   –  Michał Malesa
  8. Bavaria Cruiser 46 s/y Spring Dolphin(2023)     –  Mariusz Głowacki
  9. Bavaria Cruiser 46 s/y Tequila (2018)                  –  Mariusz Górski
  10. Bavaria Cruiser 46 s/y Easy Point (2015)             – Wojciech Spyra
  11. Bavaria Cruiser 46 s/y Iskra (2024)                      –  Marek Osiński
  12. Bavaria Cruiser 46 s/y Lustitia (2023)                 –  Rafał Mania

UWAGA : 

Krótkie omówienie podstawowych przepisów regatowych / część merytoryczna rozpoczyna się od 28 minuty –  kliknij link

 

How it works - eStela

Przebieg regat będzie monitorowany za pomocą obowiązkowej aplikacji eStela.

Przewodnik po konfiguracji
  1. Pobierz i zainstaluj eStela na swoim telefonie komórkowym. Dostępne na iPhone’a i Androida.
  2. Zaloguj się używając swojego klucza dostępu.
  3. Naładuj telefon i włącz opcję Transmisji na kilka minut przed rozpoczęciem wyścigu.
  4. Wyłącz opcję transmisji po zakończeniu wyścigu.

Porady

  • Podczas transmisji trzymaj telefon podłączony do ładowarki.
  • Umieść telefon w stałym, bezpiecznym miejscu. Na przykład przy biurku nawigacyjnym.

LAGUNACZARTER CUP

  • to amatorskie współzawodnictwo jachtów turystycznych, które przeprowadzone zostanie w formule „flotylla”
  • niniejszy dokument stanowi zbiór regulacji, zgodnie z którymi przeprowadzony zostanie „Lagunaczarter Cup 2026”
  • przepisy określają zasady wg. których wyłoniony zostanie zwycięzca regat.
  • regulamin opracowany został z uwzględnieniem istniejących realiów technicznych

Przepisy podstawowe

  1. Miejscem przeprowadzenia „Lagunaczarter Cup 2026 ” są chorwackie wody Adriatyku, z bazą w Marinie ACI TROGIR
  2. Termin „Lagunaczarter Cup 2026” : 19.09.2026 – 26.09.2026
  3. „Lagunaczarter Cup 2026” przeprowadzony zostanie na jachtach Bavaria Cruiser 46 , oraz Elan Impression 45, z oferty dostępnej w Marinie ACI Trogir.
  4. W trakcie regat, decyzje podejmowane są przez Komandora lub osobę przez niego wyznaczoną. Ewentualne istotne sugestie i uwagi dotyczące trwającego etapu, powinny być zgłaszane bezpośrednio do Komandora lub wyznaczonego zastępcy, tylko w „korespondencji prywatnej” / najlepiej telefonicznie.
  5. Kapitanowie jachtów ponoszą odpowiedzialność za siebie, załogę, sprzęt, oraz odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich.
  6. Kapitanowie odpowiedzialni są za stan techniczny jachtów, oraz za przestrzeganie zapisów OGÓLNYCH WARUNKÓW CZARTERU armatora.
  7. Przyjęta forma zakontraktowania jachtów: flotylla
  8. Każdy uczestnik „Lagunaczarter Cup 2026” we własnym zakresie zadba o odpowiednie UBEZPIECZENIE INDYWIDUALNE (KL,NNW, OC). Zalecamy zabranie z sobą kart ubezpieczenia EKUZ – NFZ.
  9. Jachty ubezpieczone są w zakresie OC i CASCO , z udziałem własnym do wysokości kaucji.
  10. Każda z załóg ma możliwość wykupienia ubezpieczenia kaucji, oferowanego przez armatora, lub zawrzeć inne ubezpieczenie , np. u naszego wieloletniego Partnera –  PANTAENIUS
  11. Jachty zgłoszone do „Lagunaczarter Cup 2026” nie mają obowiązku startować we wszystkich zaplanowanych biegach.
  12. Prawidłowy przebieg regat, oraz rozpatrywanie protestów, kontrolowane będą przez Komandora Regat.
  13. Podsumowanie wyników, oraz uroczyste ogłoszenie wyników, zaplanowane będzie w lokalu gastronomicznym.
  14. Uczestnictwo wszystkich załóg na kolacji w trakcie której nastąpi ogłoszenie wyników, jest obowiązkowe. Koszt uroczystej kolacji zostanie ogłoszony.

Formuła „Lagunaczarter Cup 2026”

  1. W „Lagunaczarter Cup 2026” uczestniczą jachty Bavaria Cruiser 46 + Elan Impression 45
  2. Przebieg rywalizacji monitorowany będzie za pomocą aplikacji eStela – używanie aplikacji jest obowiązkowe.
  3. W rywalizacji niedozwolone jest używanie jakichkolwiek innych źródeł napędu poza podstawowymi żaglami, jakie dostępne jest na wszystkich startujących w regatach jachtach.
  4. Sposób użycia bimini, szprycbudy i innych przedmiotów dostępnych na wszystkich jachtach, nie jest objęty żadnymi ograniczeniami
  5. Działania zabronione w trakcie wyścigu : pompowanie, rumplowanie, popychanie jachtu, oraz wszelkie działania o podobnym charakterze. Zabroniona jest też praca „wytykam stałymi” (np. bosakiem), przy obsłudze żagli przednich.
  6. Dozwolone są „szarpnięcia” żaglem w celu prawidłowego ułożenia żagla, z zastrzeżeniem, że nie mogą to być „szarpnięcia” wielokrotne (ciągłe), wykraczające poza ideę ograniczenia opisanego w p.5
  7. Zabrania się używania jakichkolwiek urządzeń umożliwiających wysunięcie ciężaru lub kogokolwiek z członków załogi na zewnątrz burt: trapezy, deski balastowe itd.
  8. Dozwolone są tylko „naturalne” sposób balastowania, takie jak : załoga na burcie, z nogami na zewnątrz, lub inne rozmieszczenie załogi na jachcie, bez wykorzystywania urządzeń o których mowa w p. 7.
  9. W przypadku, gdy warunki na morzu zagrażają bezpieczeństwu „Lagunatour Cup”, Komandor może jednoosobowo odwołać niebezpieczne etapy regat, zarządzić przymusowe ograniczenie ożaglowania, zdecydować o skróceniu trasy, skorygować godzinę startu, lub podjąć inne decyzje związane z bezpieczeństwem.
  10. W sytuacji, gdy siła wiatru rzeczywistego w trakcie rozgrywania wyścigu, przekroczy 26 węzłów, lub taka siła wiatru zapowiadana jest w prognozach aplikacji WINDY (model GFS) i w ostrzeżeniach chorwackich służb meteo. Komandor może jednoosobowo podjąć decyzję o przerwaniu lub odwołaniu wyścigu.
  11. Wyniki przerwanego etapu, będą brane pod uwagę w klasyfikacji, tylko w sytuacji. gdy możliwe będzie sprawiedliwe określenie kolejności w czasie poprzedzającym przerwania wyścigu (np. na ostatniej mijanej boi, ostatniej mecie „zapasowej” ….).
    Decyzję o uznaniu wyników przerwanego wyścigu, lub jego całkowite anulowanie podejmuje jednoosobowo Komandor Regat.
  12. Do komunikowania się z Komandorem, oraz pomiędzy jachtami, uczestnicy regat używają kanału „13”, kanałem rezerwowym będzie kanał nr „72”. W przypadku trudności z połączeniem – łączność telefoniczna lub komunikatory internetowe.
  13. Opisy tras, linii startu i mety, sygnałów oraz inne szczegóły, podawane będą na odprawach, oraz w informacjach publikowanych po odprawach.
  14. Znakami kursowymi i startowymi będą występujące na akwenie znaki nawigacyjne, charakterystyczne obiekty naturalne, oraz wirtualne punkty i linie wygenerowane w aplikacji eStela.
  15. Wirtualne boje, wygenerowane w aplikacji eStela, należy okrążyć, bez kontaktu z wirtualnym znakiem.
  16. Definicja boi wirtualnej: okrąg wypełniony czerwonym kolorem. Jego dotknięcie (jak na rysunku),     oznacza, że jacht zobowiązany jest do wykonania karnego obrotu o 360 stopni.
  17. Strefa:  obszar wokół znaku w zasięgu trzech długości kadłuba jachtu bliższego do znaku. Jacht jest w strefie, jeżeli jakakolwiek część jego kadłuba jest w strefie. Obszar strefy widoczny jest w aplikacji eStela.
  18. Na 5 minut przed startem, jachty zobowiązane są do wyłączenia silników.
  19. W przypadku zgłoszenia awarii technicznej, która opóźniła dopłynięcie jachtu na linię startu, Komandor może podjąć decyzję o skróceniu czasu wyłączenia silnika dla tego jachtu (jachtów) – maksymalnie do 2 minut do czasu rozpoczęcia startu.
  20. Obowiązkowe jest jedynie minięcie punktów określonych na trasie w trakcie odprawy. Sposób pokonania trasy pomiędzy tymi punktami jest dowolny.
  21. Sytuacja gdy jacht utknie na mieliźnie lub wpłynie na skały, traktowana jest jako sytuacja niebezpieczna. Skutkuje to przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.
  22. O przekroczeniu linii mety informujemy nadając komunikat drogą radiową.
  23. Udokumentowanie osiągnięcia linii mety: na podstawie aplikacji eStela. W przypadku awarii aplikacji: SMS do Komandora + zdjęcie ekranu plotera z widoczną pozycją jachtu i godziną, zgodną z wysłanym sms’em.
  24. Jachty, które ukończą etap później niż 60 minut od chwili ukończenia etapu przez pierwszy jacht, będą uznane za jacht, który „nie ukończył etapu” i punktowane jak jacht przypływający na ostatnim miejscu. W przypadku biegów krótkich, trwających, dla zwycięskiego jachtu, do 4 godzin,  ww. czas  wynosi 30 minut.
  25. Protesty można składać za pośrednictwem wszelkich dostępnych środków łączności, najpóźniej w trakcie odprawy skipperów, organizowanej w celu podsumowania danego etapu. Protesty będą rozpatrywane tak szybko jak to będzie możliwe. Wszyscy uczestnicy mogą być wzywani, jako strony lub świadkowie. O ile warunki pozwolą, odprawy skipperów zaplanowane są na 20:00.
  26. Falstart : każda załoga sama musi zdecydować, czy popełniła falstart, i w przypadku falstartu, wykonać regulaminowy powrót na linię startu. Weryfikacja falstartu w aplikacji eStela możliwa jest dopiero po zakończeniu wyścigu.
  27. Niniejsze zasady nie przewidują protestów związanych z falstartem innych jachtów.
  28. Po uprzednim powiadomieniu innych załóg, a w szczególności Komandora, dopuszczalne jest użycie silnika, wyłącznie na biegu jałowym, w celu naładowania baterii.
  29. W związku z p.28 , prawy hals ma zawsze pierwszeństwo przed lewym, nawet w sytuacji, kiedy został uruchomiony na nim silnik. Wynika to z sytuacji domyślnej / silnik pracuje na biegu jałowym, w celu ładowania akumulatorów.
  30. Jachty zdyskwalifikowane, lub nie biorące udziału w wyścigu zobowiązane są do oznaczenia (zgłoszenia) swojego statusu w widoczny sposób i ustępowania jachtom uczestniczącym w wyścigu.

Punktacja

Zwycięzcą „Lagunaczarter Cup 2026” będzie ten jacht, który zgromadzi najmniejszą liczbę punktów zgodnie z zasadą

  • I miejsce 1 pkt.
  • II miejsce 2 pkt.
  • III miejsce 3 pkt.
  • IV miejsce 4 pkt.
  • V miejsce 5 pkt.
  • VI miejsce 6 pkt.
  • VII miejsce 7 pkt.
  • VIII miejsce 8 pkt.
  • IX miejsce 9 pkt.
  • X miejsce 10 pkt.
  • XI miejsce 11 pkt.
  • XII miejsce 12 pkt.

* W przypadku rozegrania minimum 5 biegów, najgorsze wyniki poszczególnych załóg są wykreślane.

* W przypadku remisów o kolejności decyduje wynik ostatniego wyścigu, nawet jeśli dla jednego z rozpatrywanych jachtów wynik ten ma zostać wykreślony.

Protesty i zasady rozstrzygania

1.  ODPRAWY SKIPPERÓW

    • Komandor : Krzysztof Zaręba, tel. +48 501 263 371
    • W odprawach udział biorą tylko kapitanowie jachtów biorących udział w „Lagunaczarter Cup 2026”, lub jedna osoba z załogi, wyznaczona przez kapitana.
    • Standardowa godzina odpraw : 20:00

2.  ZASADY ROZSTRZYGANIA

    1. Komandor czuwa nad przestrzeganiem REGULAMINU REGAT. Decyzje związane z organizacją i przebiegiem regat, Komandor podejmuje jednoosobowo.
    2. Protesty mogą być zgłaszane najpóźniej na wieczornej odprawie skipperów.
    3. Komandor, w celu rozstrzygnięcia sporu, może zarządzić głosowanie skipperów.

Kary

  1. Za przedwczesne przekroczenie linii startu: powrót na linię startu. Jacht powracający na linię startu, nie może przeszkadzać jachtom prawidłowo startującym. W takiej sytuacji bez względu na hals, jest statkiem zobowiązanym do ustąpienia jachtowi prawidłowo startującemu.
  2. Po stwierdzeniu winy jachtu na trasie, jacht ten zobowiązany jest do wykonania kary – jedej lub dwa zwroty przez sztag i jeden lub dwa zwroty przez rufę, w jedną stronę, wykonywane bezpośrednio jeden po drugim. Kara musi być wykonana bezpośrednio po zaistniałym incydencie, po możliwie jak najszybszym uwolnieniu się od innych jachtów. Jacht, który zawinił, zobowiązany jest powiadomić inne jachty droga radiową o przystąpieniu do wykonania „karnego” obrotu.
  3. Pominięcie punktu wyznaczającego trasę etapu, skutkuje przesunięciem na ostatnie miejsce.
  4. Naruszenie jakiegokolwiek punktu regulaminu, o ile odstępstwo nie zostało usprawiedliwione, skutkuje przyznaniem ostatniego miejsca w danym biegu.

 

LAGUNACZARTER CUP 2025

LINKI DO ZAPISU RYWALIZACJI

ETAP nr.1    

https://estela.co/en/tracking-race/16138/lagunaczarter-cup-2025-1

ETAP nr.2    

https://estela.co/en/tracking-race/16138/lagunaczarter-cup-2025-2

ETAP nr.3    

https://estela.co/en/tracking-race/16098/lagunaczarter-cup-2025-3

ETAP nr.4  

https://estela.co/en/tracking-race/16099/lagunaczarter-cup-2025-4

ETAP nr.5    

https://estela.co/en/tracking-race/16123/lagunaczarter-cup-2025-5

 

Jacht I II III IV V SUMA MIEJSCE
Krzysztof / ERIS 1 5 2 5 13          IV
Rafał Z / MONDO 2 2 4 4 12          III
Wojtek / CERES 9 5 9 10 33           X
Michał / MILKY WAY 4 3 3 9 19           V
Kamil / KETU 5 3 2 2 12           II
Mariusz / MIMAS 7 7 7 7 28          IX
Rafał M / METIS 8 8 10 1 27         VIII
Marcin / ELARA 4 7 8 3 22          VI
Ryszard / ALBEDO 3 1 1 1 6           I
Robert / Plejades 6 6 6 4 22          VII

Opłaty

  • Port Sali                                                                               116 euro  / w tym: prąd i woda
  • Port Bożava                                                                         116 euro  / w tym: prąd i woda
  • Port Veli Iż                                                                              70 euro  / uwaga : nie ma możliwości tankowania wody i podłączenia do pradu 
  • Restauracja Feśta                                                                  opłata za prąd i wodę – dopłata na miejscu
  • Podsumowanie regat w restauracji Feśta (wyspa Żut)       52 euro / os (skipperzy nie płacą)
  • Aplikacja eStela                                                                       20 euro / jacht

Składka sumaryczna 

  • 322 euro / jacht   (porty, eStela)
  •   52  euro /os         (zabawa i ogłoszenie wyników) – ilość załogantów x 52 euro  (bez skipperów)
  • opata za cumowanie przy restauracji Feśta  – w trakcie uzgadniania.

BAVARIA CRUISER 46 (2018) 

Cena LC CUP          : 2,000.00 €

* Sugerujemy ubezpieczenie w Pantaenius / tańsze i sprawdzone / https://www.pantaenius.com/de-en/insurance/charter/?adid=3064

WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW

  1. Krzysztof Zaręba  /  ERIS
  2. Rafał Zawisz  /  MONDO
  3. Wojciech Spyra  /  CERES
  4. Michał Malesa  /  MILKY WAY
  5. Bogusław Cymerman  /  CALISTO
  6. Kamil Kaczmarczyk  /  KETU
  7. Mariusz Głowacki  /  MIMAS
  8. Rafał Mania  /  METIS
  9. Marcin Kacprzak  /  ELARA
  10. Ryszard Jaskóła  /  ALBEDO
  11. Robert Marczak /  PLEJADES

 

LAGUNACZARTER CUP 2024

 

Koszt portów i marin na trasie (cena dla 1 jachtu)

  • Sobota            /   Marina Drage                    –   w cenie
  • Niedziela        /   Marina Drage                    –   w cenie
  • Poniedziałek  /   Port miejski Rogoznica     –    71 euro
  • Wtorek            /   Marina Maslinica              –   125 euro
  • Środa               /  Marina Frapa Rogoznica   –    95 euro
  • Czwartek         /  Port miejski Vodice            –    71 euro
  • Piątek               /  Marina Drage                     –   w cenie

     Razem

  • Koszt marin i portów na trasie – 362 euro/ jacht
  • Obsługa aplikacji eStela,  koszt miesięcznej licencji  – 10 euro/jacht
  • Uroczysta kolacja  (ogłoszenie wyników, biesiada, zabawa) – 52 euro/os  (skipperzy nie płacą)
  • D.J.   (muzyka i nagłośnienie) – 20 euro / jacht
Składka sumaryczna 
  • 392 euro / jacht   (porty, eStela, D.J.)
  • 52  euro/os             (zabawa i ogłoszenie wyników) – ilość załogantów x 52 euro  (bez skipperów)

 

„po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

 

DRUGI ETAP, DO PORTU MIEJSKIEGO ROGOZNICA

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

Z ROGOZNICY DO MARINY „MARTINIS MARCHI” w MASLINICY

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

DZIEŃ PIĄTY / ŚRODA / 02.10

Z MASLINICY  DO ROGOZNICY (MARINA FRAPA)

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

DZIEŃ SZÓSTY / CZWARTEK / 03.10

Z ROGOZNICY DO VODIC (PORT MIEJSKI)

po kliknięciu na „widok pełnoekranowy”, animacja pokazuje cały przebieg trasy z podstawowymi opisami

LAGUNACZARTER CUP 2023

SOBOTA  / 30.09.2023  _  przejmowanie jachtów, zaokrętowanie, powitanie uczestników / 18:30

NIEDZIELA / 01.10.2023  _  trasa wyścigu nr.1

Podgląd rywalizacji, online : kliknij

 

PONIEDZIAŁEK / 02.10.2023  _  trasa wyścigu nr.2

Podgląd rywalizacji, online – kliknij

WTOREK / 03.10.2023  _  trasa wyścigu nr.3 _ anulowany

Podgląd rywalizacji, online – kliknij

KLASYFIKACJA KOŃCOWA

JACHY SKIPPER I II III  IV  V   SUMA MIEJSCE
Milky Way Patryk 1 4 3 1 odwołany      5 I
Dia Rafał Z 2 1 4 2 odwołany      5 II
Calisto Jan 17 2 1 3 odwołany      6 III
Ceres Witold 3 5 8 6 odwołany      14 IV
Nabula Jakub 17 6 7 4 odwołany      17 v
Kore Marcin 6 12 9 7 odwołany      22 VI
Elara Ryszard 17 3 2 17 odwołany      22 VII
Albedo Krzysztof 17 7 5 12 odwołany      24 VIII
Mondo Paweł 4 17 17 5 odwołany      26 IX
Ketu Rafał M 17 10 6 10 odwołany      26 X
Io Mariusz 17 8 13 8 odwołany      29 XI
Nabu Wacław 5 13 11 17 odwołany      29 XII
Metis Grzegorz 8 16 10 13 odwołany      31 XIII
Janus Przemek 7 15 14 11 odwołany      32 XIV
Eris Bernard 9 9 15 15 odwołany      33 XV
Mimas Bogusław 17 11 17 9 odwołany      37 XVI
Plejades Rasvan 17 14 12 14 odwołany      40 XVII

 

WYKAZ JACHTÓW I UCZESTNIKÓW

  1. Bavaria C 46 (ALBEDO) – Krzysztof Zaręba
  2. Bavaria C 46 (ELARA) –  Ryszard Jaskóła
  3. Bavaria C 46 (MIMAS) –  Bogusław Cymerman
  4. Bavaria C 46 (CALISTO) –  Jan Kayser
  5. Bavaria C 46 (NEBULA) – Jakub Gajewski
  6. Bavaria C 46 (KORE) –  Marcin Kacprzak
  7. Bavaria C 46 (KETU) –  Rafał Mania
  8. Bavaria C 46 (CERES) – Witold Tłuchowski
  9. Bavaria C 46 (IO) –  Mariusz Głowacki
  10. Bavaria C 46 (METIS) –  Grzegorz Sieja
  11. Bavaria C 46 (MILKY WAY) – Patryk Romanowski
  12. Bavaria C 46 (DIA) – Rafał Zawisz
  13. Bavaria C 46 (JANUS) –  Przemysław Łebkowski
  14. Bavaria C 46 (NABU) –  Wacław Martynowicz
  15. Bavaria C 46 (ERIS) –  Bernard Porowski
  16. Bavaria C 46 (MONDO)  – Paweł Kurzawa
  17. Bavaria C 46 (PLEIADES)   – Rasvan Pirvescu

LAGUNACZARTER  CUP 2022

Lagunatour Cup 2021

KLASYFIKACJA KOŃCOWA

  1. Krzysztof – 14 + 12 +15+ 15 + 13 = 57
  2. Jan – 11 + 15 + 15 + 13 + 12 = 55
  3. Kuba – 12 + 14 + 14 + 11 + 14 = 54
  4. Ryszard – 13 + 13 + 12 + 13 + 7 = 51
  5. Grzegorz O.- 10 +10 + 6 + 11 + 12 = 43
  6. Rafał M. – 5 + 9 + 14 + 10 .+ 5 = 38
  7. Wojtek G. – 9 + 7 + 7 +5 + 11 = 34
  8. Mariusz – 15 + 6 + 4 + 8 + 3 = 33
  9. Kamil – 6 + 8 + 10 +9 + 0 = 33
  10. Grzegorz S. – 4 + 11 + 9 + 3 + 10 = 30
  11. Rafał Z. – 1 + 4 + 8 + 7 + 6 = 25
  12. Wojtek K. – 8 + 5 + 3 + 1 + 8 = 24
  13. Jacek – 3 + 3 + 1 + 4 + 9 = 19
  14. Bogdan – 7 + 0 + 5 + 2 + 4 = 18
  15. Przemek – 0 +2 + 2 + 6 + 2 = 12
  16. Michał – 2 + 1 + 1 + 0 + 0 = 4
Jachty Skipper
  1. Bavaria Cruiser 46 (Kore) Mariusz Głowacki
  2. Bavaria Cruiser 46 (Io) Przemek Łebkowski
  3. Bavaria Cruiser 46 (Metis) Jacek Baraniecki
  4. Bavaria Cruiser 46 (Janus) Grzegorz Owczarek
  5. Bavaria Cruiser 46 (Ketu) Rafał Mania
  6. Bavaria Cruiser 46 (Dia) Ryszard Jaskóła
  7. Bavaria Cruiser 46 (Calisto) Krzysztof Zaręba
  8. Bavaria Cruiser 46 (Ceres) Rafał Zawisz
  9. Bavaria Cruiser 46 (Elara) Kamil Kaczmarczyk
  10. Bavaria Cruiser 46 (Milky Way) Bogusław Cymerman
  11. Bavaria Cruiser 46 (Albedo) Jan Kayser
  12. Bavaria Cruiser 46 (Mondo) Wojtek Gola
  13. Bavaria Cruiser 46 (Eris) Kuba Gajewski
  14. Bavaria Cruiser 46 (Mimas) Michał Będkowski
  15. Bavaria Cruiser 46 (Titan) Grzegorz Sieja
  16. Bavaria Cruiser 46 (Nabu) Wojtek Kubacki

Lagunatour Cup 2020

13 x Bavaria Cruiser 45 (2014)

Tabela wyników

Uczestnik Jacht Wyścig 1punkty (miejsce) Wyścig 2punkty (miejsce) Wyścig 3punkty (miejsce) Wyścig 4punkty (miejsce) Miejsce
Krzysztof Blitvica 12 (2) 12 (2) 12 (2) 11 (3) I
Marcin Lućina 13 (1) 13 (1) 10 (4) 9 (5) II
RyszardMariusz PuraraKasela 11 (3)10 (4) 8 (6)11 (3) 11 (3)13 (1) 13 (1)10 (4) IIIIV
RadekGrzegorzWitekKamilPaweł OpuhGrujicaGolićPintulaOkljuc 9 (5)8 (6)6 (8)17 (7) 17 (7)9 (5)6 (8)10 (4) 9 (5)3 (11)6 (8)2 (12)1 6 (8)7 (7)5 (9)12 (2)2 (12) VVIVIIVIIIIX
BogdanWojtekPrzemek GustacLungaSikica 14 (10)5 (9) 4 (10)11 5 (9)8 (6)7 (7) 8 (6)4 (10)1 (13) XXIXII
Rafał / Arek Grega 3 (11) 5 (9) 4 (10) 3 (11) XIII

Lagunatour Cup 2019

  • Startowaliśmy z Sukošanu, D-Marin Dalmacija
  • Jachty : Bavarie Cruiser 46
  • Ilość zgłoszonych załóg : 12

Klasyfikacja „Lagunatour Cup 2019” – pierwsza siódemka

  1. Bogusław Cymerman
  2. Krzysztof Zaręba
  3. Witold Tłuchowski
  4. Ryszard Jaskóła
  5. Artur Palimonka
  6. Paweł Kopeć
  7. Mariusz Głowacki

FILMY Z REGAT

Lagunatour Cup 2018 – galeria zdjęć